Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2025 01:22 PM)
98 Weergaven

Ik heb deze vraag ook! (1)

vos77y
Apprentice
Opties
Mijn camera werkt niet meer. Komt dit door de update? 

Hij geeft aan dat niet twee apps tegelijk de camera kunnen gebruiken en crashed. Of de telefoon zegt: camera fout. Wat ook opvalt is dat ik mijn scherm staand gelocked heb, maar in deze app kan het beeld ineens wel switchen van staand naar liggend.

Wat heb ik al gedaan.
- telefoon opnieuw opstarten (meerdere keren)
- resetten camera
- laatst geïnstalleerde app verwijderd
- diagnose
- software updates
- soft reset

Mist iemand iets in dit lijstje? Wat kan ik nog meer doen. 
0 Likes
15 Antwoorden
vos77y
Apprentice
Opties
Bedoel je dan dat er een onderdeel stuk is? Of kan dit ook over software gaan? Ik vindt het opvallend dat wij dit alle 2 hebben.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het een software probleem zou zijn dan zou het hele forum volstromen met klachten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jean123
First Poster
Opties

ja klopt inderdaad.. Ik kan ook totaal niet zeggen dat mijn gsm zou gevallen zijn of dat er op 1 of andere manier de mogelijkheid is, dat er hardware kapot gaat.. dan wel bizar dat de gsm net de 2 jaar leeftijd voorbij is. 

Ik blijf toch nog even verder zoeken. Ik geloof er niet meteen in, dat er een probleem zou zijn met de hardware. 

0 Likes
vos77y
Apprentice
Opties
Mocht je een oplossing vinden dan hoor ik het graag! Ik zit te denken om na de kerst naar zo'n Samsung centrum te gaan voor een diagnose. Mocht ik meer weten dan zal ik het delen. Hier inderdaad ook net de 2 jaar voorbij 😌
Members_pOLPQJS
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn A55 van 1 maand oud.
Als ik het geheugen van de camera-app wis en opnieuw opstart, dan werkt hij weer even (meestal), maar op random momenten komt dezelfde foutmelding terug.

Ik heb elke app de toegang tot mijn camera verboden (ook de systeemapps waar dit mogelijk was) maar nog steeds komt de melding terug. Het is dus 100% zeker een software probleem en geen hardware.

Fabrieksreset ook uitgevoerd en backup terug opgeladen. Probleem kwam ook weer terug.

Iemand een oplossing?

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_pOLPQJS,

Dat is inderdaad erg bijzonder.  Je verwacht natuurlijk dat de camera-app gewoon werkt. Ik help je graag verder!  Aangezien de issue ook gebeurt na het crashen raden we aan om naar 1 van onze Service Centers te gaan. Mijn collega kan er dan persoonlijk naar kijken en e.v. een andere trouble shoot uitvoeren en/of een reparatie. Zie de onderstaande link voor de locaties en het maken van een afspraak. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes