Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen recht op promotie na weggooien doos?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2023 01:45 PM)
1277 Weergaven
Bram123
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Voor het aanvragen van mijn 100 euro cashback op de s22 ultra zie ik als laatste stap in het proces dat ik een foto nodig heb van de streepjescode. Die doos kan ik nergens meer vinden, het stond in het aanschafproces namelijk nergens dat dit van belang was. Telefonisch wordt nu aangegeven dat ik dan geen recht meer heb op de cashback vanwege de "bijzondere voorwaarden" die ik op een of andere manier had moeten weten.

Dit kan toch niet waar zijn? Samsung is een gerenommeerd merk, ik had nooit verwacht dat die zo star en klantonvriendelijk omgaan met hun klanten. Ik kan op tal van manieren aantonen dat ik de telefoon in bezit heb, bv een foto van het scherm dat de EAN en IMEI toont (code *#06#). Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?

groet Bram

0 Likes
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
Bram123
Apprentice
Opties
Hoi Mootje, sorry inderdaad met jullie bedoel ik de algemene reactie van Samsung. Jij geeft iig tekst en uitleg, dus dat waardeer ik. Of belsimpel de boel belazert kan ik niet beoordelen, het is de preferred supplier van fiscfree, een van de grootste leverancier voor werkgevers die productaanschaf via bruto salaris toestaan zoals fiets, fitness of werkmateriaal (telefoon). Dus het zou goed moeten zijn. Ik ga met hen in gesprek en laat jullie de uitslag weten.
0 Likes
jeroenp1978
First Poster
Opties
Hoi, ben je hier nog uitgekomen met Belsimpel of Samsung. Ik heb exact hetzelfde probleem.
0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties
Hoi, nee helaas niet. 100 euro misgelopen. Echt heel flauw en treurig dat zowel Samsung als Belsimpel me niet wilden helpen.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Members_9v68IoO ,

Als je aan alle voorwaarden van de actie voldoet, dan hoor je aan de actie deel te kunnen nemen. Ik raad je aan om hierover in gesprek te gaan met de verkoper en de situatie bij hun voor te leggen. Mogelijk kunnen zij hierin een passende oplossing bieden. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
jeroenp1978
First Poster
Opties
Het is zo ongelooflijk flauw. Voor ons geen samsung meer in de toekomst.
0 Likes
jeroenp1978
First Poster
Opties
Ja maar ik heb de doos dus niet meer. Pas gewezen op de voorwaarden bij registratie. En dat was 5 weken na ontvangst product. Terwijl er genoeg andere manieren zouden moeten zijn om te bewijzen dat ik niet fraudeer.
0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties
Hoi Alice,

Het punt is dat ik van de verkoper geen doos heb gekregen. Echter heb ik alle bewijzen dat ik een deelnemende telefoon heb aangeschaft binnen de actieperiode. En nog konden jullie mij niet helpen. Zeer teleurstellend en onklantvriendelijk. Had ik niet van Samsung verwacht.

Met vriendelijke groet,

Annelies Poelen
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Annelies6,

Hoe bedoel je dat je geen doos hebt ontvangen? Jouw nieuwe Galaxy telefoon komt altijd in een doos waar de product sticker op staat. Hiermee kan je dan jouw toestel aanmelden voor de promotie. Dit is dan ook één van de vereiste om deel te kunnen nemen.

Groetjes,

Daphne

Annelies6
First Poster
Opties
Hoi Daphne,

Ik heb de desbetreffende doos met streepjescode niet ontvangen, zoals ik destijds heb vermeld.

Met vriendelijke groet,

Annelies Poelen
0 Likes
Oplossing
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Annelies6, als je jouw toestel hebt aangeschaft via Bel Simpel, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper. Als je een product bij ons aanschaft, ontvang je jouw toestel namelijk altijd in een gesealde verpakkingsdoos. Succes!

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676