Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen of traag 5g op Samsung S22

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2022 02:38 PM)
1507 Weergaven
Cindy1969
Explorer
Opties

Sinds afgelopen week heb ik erg traag internet met 5G, en vaak helemaal geen internet. Op mijn S20 werkt alles goed als ik daar de SIM in doe.

Wat ik o.a. al heb geprobeerd: nieuwe SIM gehaald in Vodafone winkel, smartphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps opnieuw geinstalleerd. Ben er al dagen zoet mee. Het irriteert me nu gewoon enorm dat mijn nieuwe smartphone gewoon amper internet bereik heeft. Wifi werkt wel goed.

Is dit een legitieme reden om het op te sturen naar Samsung servicepunt? Woon niet echt vlakbij zo'n punt.

0 Likes
Spring naar oplossing
25 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje! Heel veel plezier weer met jouw S22 en houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
ube66
Apprentice
Opties
Goedemiddag, ook hier plots geen 5G meer op samsung S22 ultra. Soft resets gedaan. Heb alleen zeer traag 4G. Wifi gaat gewoon als een speer. Om eerst een harde reset te doen staat me tegen. Telefoon opnieuw installeren is wat mij betreft allerlaatste optie...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ube66, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
ube66
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, dank voor je bericht. Heb netwerkinstellingen gereset. Wifi inmiddels weer verbonden, maar 5G is nog steeds heel traag. Standaard apps zijn heel traag (met wifi uitgeschakeld), blijven hangen of starten simpelweg niet op. Met Wifi aan geen probleem. Heb je nog andere tips?
Groeten Ube.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hierover ook al contact gehad met je provider? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het mobiele netwerk. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
ube66
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, blijkt dat het probleem toch bij de provider zit...die zag ik niet aankomen🫣. Dank voor de support!
Groeten Ube