Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen of traag 5g op Samsung S22

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2022 02:38 PM)
1508 Weergaven
Cindy1969
Explorer
Opties

Sinds afgelopen week heb ik erg traag internet met 5G, en vaak helemaal geen internet. Op mijn S20 werkt alles goed als ik daar de SIM in doe.

Wat ik o.a. al heb geprobeerd: nieuwe SIM gehaald in Vodafone winkel, smartphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps opnieuw geinstalleerd. Ben er al dagen zoet mee. Het irriteert me nu gewoon enorm dat mijn nieuwe smartphone gewoon amper internet bereik heeft. Wifi werkt wel goed.

Is dit een legitieme reden om het op te sturen naar Samsung servicepunt? Woon niet echt vlakbij zo'n punt.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Cindy1969
Explorer
Opties

Goedemiddag, zojuist mijn Samsung S22 retour ontvangen van Samsung, chapeau voor de service overigens.

Dinsdagmiddag opgehaald, en had hem gisteren dus al terug kunnen hebben als ik thuis had geweest. Er zit een keurig rapport bij. Hij was toch defect. Klacht over slecht netwerkbereik werd veroorzaakt door een defect subboard. Nu zegt mij dat niets, maar ben blij dat ie gemaakt is. Komend weekend even alles weer terug zetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
ube66
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, blijkt dat het probleem toch bij de provider zit...die zag ik niet aankomen🫣. Dank voor de support!
Groeten Ube

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Welke toestel heb je precies?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cindy1969
Explorer
Opties

Hoi Patrick, wat bedoel je? Staat in het onderwerp, de S22. Of bedoel je iets anders?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welke S22 heb je?
Cindy1969
Explorer
Opties

De gewone, dus niet de + of de Ultra. Even bij toestel info gekeken, model is SM-S901B/DS

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nadat je een fabrieksherstel hebt gedaan heb je toen een backup terug gezet of was het gelijk slecht?

Is dit probleem na een update gekomen of vanzelf?
Cindy1969
Explorer
Opties

Vorige week kwam ik achter het probleem. Nadat ik met Vodafone heb gebeld en daar ook langs ben geweest voor een nieuwe SIM heb ik uiteindelijk gisteren fabrieksherstel gedaan (nadat ik een back up heb gemaakt), hopende dat dat de oplossing zou zijn, maar nee. Gisteren kreeg ik toevallig een update, die meteen gedaan maar ook dat mocht niet baten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar is het probleem ook aanwezig als je geen backup terugzet?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is het probleem ook in veilige modus aanwezig?

https://bit.ly/2JQrwvP
SjorsK
Maestro
Opties

It depends, snelheid kan zowel aan jouw toestel liggen of aan de dekking van je provider. Daarnaast is de vraag hoe traag het is. 

- Kan je me vertellen wat ongeveer de snelheid van een speedtest is?
- Heb je daarnaast ook al de dekkingskaart van je MNO (Mobile Network Operator) bekeken (Dat is T-Mobile, KPN of Vodafone)? Wellicht kan dat iets verklaren. 

0 Likes