Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback nog steeds niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2023 06:49 PM)
967 Weergaven
LQH
Student
Opties
Ik heb voor de cashback actie van de S22 Ultra nog steeds niet ontvangen. Het is al meer dan 4 maanden geleden sinds ik de goedkeuringsmail heb ontvangen van de cashback actie.

Ja ik heb bevestiging gekregen. Mijn registratienummer: NLD7521147CHZKJ

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik zie dat mijn collega dit ook heeft uitgezet bij mijn collega's van de promotie afdeling en hier is ook al een reactie op terug. Omdat de aankoop via onze eigen webshop is gedaan is de actie van de cashback ook direct verwerkt tijdens de aankoop. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik begrijp dat dit verwarrend is maar cashback acties worden bij een aankoop via onze eigen webshop direct doorberekend. Ondanks dat er een goedkeuring is zal er geen uitbetaling meer plaatsvinden, de cashback van 100 euro is direct verwerkt in jouw winkelwagen.

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

4 maanden is wel bizar lang! Meestal duurt het maximaal 8 a 9 weken. Goed van je dat je het op het forum hebt gepost. Zodra onze community manager dit leest komt het vast wel goed😋

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
LQH
Student
Opties
Ik heb nog steeds geen antwoord hierop gekregen. Bovendien kreeg ik ook geen antwoord via de WhatsApp van Samsung.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Antwoord komt waarschijnlijk morgen🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LQH, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit duurt inderdaad wel erg lang, ik zal bij mijn collega's navragen wat de status is en wanneer je de betaling kan verwachten. 

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Mijn excuses voor de vertraging!

Groeten,

Martijn

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik zie dat mijn collega dit ook heeft uitgezet bij mijn collega's van de promotie afdeling en hier is ook al een reactie op terug. Omdat de aankoop via onze eigen webshop is gedaan is de actie van de cashback ook direct verwerkt tijdens de aankoop. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
LQH
Student
Opties
Dit vind ik erg bijzonder, tijdens het afrekenen was het helemaal niet duidelijk dat het al inbegrepen was. Daarnaast had ik zelfs de bevestigingsmail gekregen dat de cashback actie was goedgekeurd nadat ik het had ingediend. Het bedrag zal ik dan binnen 9 weken ontvangen.

Als laatst: ik heb in het verleden al meerdere producten via Samsung afgenomen met cashback actie, ik kreeg toen gewoon cashback achteraf.

0 Likes
LQH
Student
Opties
Ten slotte: ik had al meerdere malen bij jullie hierover nagevraagd over mijn cashback. Telkens was het antwoord: wegens drukte, zal je de cashback later ontvangen. (Ik heb het registratienummer telkens vermeld). Dit is erg inconstent met wat jij hierop antwoord.
0 Likes
LQH
Student
Opties
Zie ook mijn bevestigingsmail, dat ik €100,- cashback zal ontvangen gezien het goed is gekeurd.Screenshot_20230113_094821_Gmail.jpg
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik begrijp dat dit verwarrend is maar cashback acties worden bij een aankoop via onze eigen webshop direct doorberekend. Ondanks dat er een goedkeuring is zal er geen uitbetaling meer plaatsvinden, de cashback van 100 euro is direct verwerkt in jouw winkelwagen.

Groeten,

Martijn

0 Likes