Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinding verbreekt met diverse headsets

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2022 11:38 AM)
612 Weergaven
Vicstick85
Explorer
Opties

Ik gebruik de S22 Ultra nu al enige tijd met 2 headsets:

Jabra Elite 7 Pro

Sony WH-1000XM4

Beide headsets gebruikte ik hiervoor i.c.m. Spotify en radio op een iPhone 12. Ik had nooit problemen met het wegvallen van mijn BT verbinding.

Ik merk met de Samsung met mijn Jabra's dat dit soms gebeurt. Voornamelijk mijn rechter oordopje.

Tevens merk ik dit ook met mijn Sony's als ik naar Spotify luister. Hier merk ik dat beide oren kort wegvallen. Dit gebeurt echter niet zo heel vaak. Maar het valt me wel op.

Samsung draait op de laatste firmware versie en dit geldt tevens ook voor de headsets.

Beide headsets zijn ook al reeds gereset

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Vicstick85
Explorer
Opties

Dit thread kan dicht.

Uiteindelijk was het probleem opgelost na een x aantal Samsung updates geleden.

Ik gok dat er na het openen van dit thread een stuk of 4 updates daarna waren uitgekomen.

Ik heb dit probleem dus niet meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je in het geval dat de oordopjes hun eigen software hebben deze ook al eens gereset? 

Vicstick85
Explorer
Opties

Ja, al meerdere keren. Al speelt het probleem voornamelijk af op de Jabra oordopjes

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vicstick85, goedemiddag.

Ervaar je dit ook als je de headset gebruikt bij het bellen? En heb je dit ook wanneer je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus?

Ook kan je de netwerkinstellingen van je telefoon resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Vicstick85
Explorer
Opties

Tijdens het bellen niet.

Veilige modus nog niet geprobeerd. Het is een issue wat af en toe speelt dus niet vaak.

Verder vind ik het raar om mijn telefoon in veilige modus te moeten instellen om muziek af te spelen...?

Netwerk instellingen heb ik ook nog niet gereset, maar dit is geen netwerk gerelateerd probleem maar een bluetooth issue lijkt mij?

Ik zag tevens dat er een nieuwe update is voor mijn telefoon?

Wellicht dat dit de issues verhelpt...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte?

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Zo kun je het één en ander uitsluiten. Wanneer je de netwerkinstellingen reset worden ook je Bluetooth instellingen gereset 😉

0 Likes
Members_17nxfzl
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Wf1000xm4 wordt niet gevonden. Wat nu???

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_17nxfzl

Ervaar je dit ook als je Netwerkinstellingen hebt gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Is de hoofdtelefoon misschien nog met een ander device verbonden?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Vicstick85
Explorer
Opties

Ik weet niet of je het openings bericht hebt gelezen? Maar ik had niet hetzelfde probleem als jou. Mijn headset werd namelijk wel gevonden, alleen de verbinding verbrak af en toe.

Dit probleem is na het installeren van de laatste update opgelost.

Oplossing
Vicstick85
Explorer
Opties

Dit thread kan dicht.

Uiteindelijk was het probleem opgelost na een x aantal Samsung updates geleden.

Ik gok dat er na het openen van dit thread een stuk of 4 updates daarna waren uitgekomen.

Ik heb dit probleem dus niet meer.

0 Likes