Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

problemen met netwerk en verbindingen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 02:28 PM)
1970 Weergaven
bart119991
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden een samsung s22 ultra gekocht en sindsdien alleen maar problemen gehad met mijn netwerk en verbinding. 

Signaal is onstabiel geeft aan dat ik 5g heb maar kan niet internetten en een minuut later heb ik ineens geen service.

Al een nieuwe simkaart maar het probleem is er nog steeds. (op een andere telefoon heb ik het probleem niet) 

Al 2x terug gegaan naar fabrieksinstellingen geen resultaat.

Netwerk instellingen al gereset geen resultaat. 

Bij samsung members diagnose gedaan op netwerk, zegt dat de verbinding normaal is.

ligt dit aan de telefoon?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
bart119991
Journeyman
Opties
Ik heb mijn telefoon laten maken, het probleem lag aan de connectiepunten van de antenne op het moederbord. Deze lagen er als het ware los op, hierdoor had mijn antenne wel bereik boven in het scherm. Maar geen service of internet. Dit laten maken en nu werkt hij naar behoren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je het met een simkaart van een andere provider kunnen testen? Even van iemand lenen en hun sim bij jou erin. Zo weet je gelijk of het aan de telefoon ligt of niet.

Waar is het toestel gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bart119991
Journeyman
Opties
Zal ik vanavond even doen als ik thuis ben. Toestel is gekocht bij een refurbed. Dat was waarschijnlijk een slechte keus
Rozenga28
Journeyman
Opties
Ik had met mijn s22 ook problemen met de verbinding... sluit dus niet uit dat het aan de telefoon ligt helaas
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dat klinkt als een zeer slechte keuze.. Dat moet je eigenlijk nooit doen. Kan de koop nog ongedaan gemaakt worden?

En bij een refurbished moet je ook maar hopen dat je een NL toestel hebt..

Instellingen > info telefoon > Softwaregegevens.

Deel hier even alle informatie die daar staat door middel van 2 screenshots.
bart119991
Journeyman
Opties
Nee koop kan niet meer ongedaan gemaakt worden. Waarschijnlijk weggegooid geld1718024227265.jpg1718024227289.jpg
0 Likes
Arley66
Explorer
Opties
Nou ik weet het niet maar toen ik hen terug kreeg van reparatie, had ik binnenhuis of kantoor geen bereik. Voor een gesprek moet ik dan naar buiten toe ,ook andere kaart geprobeerd maar een gesprek voeren ging niet. Hopelijk nu opgelost. Succes verder.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ziet er gewoon goed uit gelukkig. Geen grijze import dus dat scheelt weer.

Even iemands anders sim erin dus en testen.
bart119991
Journeyman
Opties
Net de simkaart van mijn vrouw in de telefoon gehad. Zelfde probleem dus ligt aan de telefoon. Mijn simkaart in haar telefoon en bereik is goed.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vervelend! Terug naar de verkoper is de beste optie.

En anders een reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ