Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleuren zijn veranderd na update.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2021 10:10 AM)
888 Weergaven
marchello68
Apprentice
Opties
Ik vind de kleur vd foto's na de laatste update nogal nep eruit zien! Hoe is jullie ervaring?
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Misschien staat er een instelling verkeerd? Reset de camera anders even > instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Als je hierna niet tevreden bent met de kleuren stuur dan even via Samsung Members > ondersteuning je feedback naar de ontwikkelaars.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marchello68
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie Patrick. Alleen een vraag over dat alles wissen,; wat wordt er dan gewist en moet ik daarna weer stappen ondernemen om dingen terug te zetten?
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@marchello68 

Zorg ervoor dat je Google Apps, Galaxy Store apps en telefoon Software-Update in orde zijn.

Met mijn Samsung Galaxy S21 Ultra heb ik dat probleem niet direct. 

Open app Camera en selecteer onderaan "Instellingen Resetten", herstart ook je telefoon eens

Screenshot_20210802-100045_Camera.jpg

Als het probleem blijft kun je op verschillende manieren dit probleem doorspelen naar Samsung, het beste is via een Foutrapport. Open de Samsung Members app op je telefoon en onderstaan selecteer de 2de tab Ondersteuning, daarin vind je een optie Foutrapport. Verder in het rapporteringsproces vink wel de optie "Systeemloggegevens verzenden" aan, anders zijn de Samsung ontwikkelaars niets met uw rapportering

Screenshot_20210802-100235_Samsung Members.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Neehoor de camera word naar standaard gereset. Je hoeft verder niks te doen daarna.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@Jimboo84  Ik had al gereageerd het is niet nodig om het antwoord nogmaals te posten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marchello68
Apprentice
Opties
Bedankt heren. Ik ga ermee aan de slag.
0 Likes