Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10e gaat onder de 10% heel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2020 09:34 AM)
202 Weergaven
Pascal38
First Poster
Opties

Beste community,

 

Ik heb afgelopen zaterdag mijn gloednieuwe samsung s10e binnengekregen na bestelling bij samsung. Nu gaat mijn batterij heel snel leeg onder de 10%, ik denk ongeveer 5 minuten voordat hij zichzelf uitschakeld. Dit lijkt mij geen goed teken? Ik heb zelf ook een oude samsung gehad die ook heel snel uitviel na een bepaald percentage batterij. Moet ik mij zorgen gaan maken,of is dit op te lossen met iets? Hebben ook andere mensen ervaring?

 

Ik hoor graag terug,

Groet, Pascal

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wacht het even een paar dagen af, en anders ga dan naar een servicepunt met je toestel en zorg dat je toestel rond de 20-25% nog heeft als je daar bent zodat je het meteen kunt laten zien.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Brandtair
Pioneer
Opties

Je zal het niet geloven maar ik gebruik dus al maanden dit toestel. Bijna nooit tot 10 procent maar nu verrekt heb ik exact hetzelfde. Niet dat er een echte fout lijkt met de batterij want dat had ik met vorige telefoons en dan valt i bij 5% gewoon uit. Maar het lijkt wel alsof eigenlijk er nog maar 1% wordt bedoelt en het weergegeven percentage eerder een afteller is. Had dit zo erg niet voorheen. In iedergeval niet dat ik me kan herinneren.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Brandtair, valt hij in de Veilige Modus ook uit bij 10%? 

rsz-846676
0 Likes