Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij heel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 07:25 PM)
722 Weergaven
Vinnie007
Apprentice
Opties
Hallo, de accu van mijn Galaxy S21 gaat ineens heel snel leeg. Ik heb via Samsung Members de batterij getest, maar hij heeft geen apps gevonden die veel accu verbruiken. 

image

Na 50 minuten schermtijd 160% verbruikt. De telefoon is volgens mij bijna 2,5 jaar oud.

Mvg Vincent 
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het is nooit leuk als de batterij snel leeg gaat!

Ik vermoed toch dat er bepaalde apps veel stroom verbruiken ook al zie je dat niet.

Misschien is het een idee om een backup te maken zonder SmartSwitch >
Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
<
En dan een fabrieksherstel doen.

Stel je telefoon daarna in met de tips uit dit topic:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Vinnie007
Apprentice
Opties
Ga ik dat zo snel mogelijk proberen, dankjewel.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top! In dat topic staan alle mogelijke batterijtips als het daarna nog niet goed zou gaan wat ik niet verwacht kunnen we altijd nog kijken naar andere opties💪
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee hoor er is niks mis met die update.
0 Likes
Vinnie007
Apprentice
Opties
Oké, dit is wel heel slecht natuurlijk. 😊
Via Members een gehele diagnose laten doen, hij zei alleen dat de telefoon al 7 dagen niet opnieuw was opgestart. Ik dacht dat hij dat 's nachts zelf deed als onderdeel van onderhoud, blijkbaar dus niet. 🤔
Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en hij doet het weer goed. 😃
In ieder geval bedankt voor de hulp.