Formulier input is niet compleet. Ik wou dus mijn adres wijzigen wat echter niet gelukt is. Ik heb op mijn desktop, laptop, samsung s7 edge,... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Formulier input is niet compleet. Ik wou dus mijn adres wijzigen wat echter niet gelukt is. Ik heb op mijn desktop, laptop, samsung s7 edge,... Bekijk bericht |
Ik kan geen verbinding maken met de intentie wifi in de trein Bekijk bericht Hoi Wasim, Bij welke stap gaat het precies mis? Zie je het WiFi netwerk überhaupt niet, of krijg je ... Bekijk bericht |
Dear Samsung, This issue persists for almost more than a month. For which exact line ups this issue persists, I do not know. But I... Bekijk bericht |
Hallo ich hatte gestern mein Handy verloren und nun habe ich es gestern wieder erhalten. Es wurde also gefunden. Leider habe ich aber die Remote... Bekijk bericht Guten Morgen @Brbz1905! Zeigt es nicht die Option zum Entsperren auf der Website? Auß: du bist jetzt... Bekijk bericht |
Beste Samsung, Sinds kort heb ik het probleem met fotos maken door apps als whatsapp/snapchat/instagram etc. Op het moment voor ik... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een heel vervelend probleempje. Ik krijg alle binnenkomende oproepen allemaal met Privé. Dit is sinds een tijdje,... Bekijk bericht Dit klopt niet altijd het kan namelijk ook bij de provider liggen die moeten resetten Bekijk bericht |
Goedemorgen, Zo maar opeens verdwijnt de bovenste notificatiebalk (tijd, signaalsterkte, batterijstatus etc) van mijn startscherm, terwijl die... Bekijk bericht Ha Stijn, Welke knop?.....ik zou het echt niet meer weten, het is al even geleden. Ik kijk vanavond ... Bekijk bericht |
ik heb een paar dagen geleden een update gedaan en nu is overal mijn voorspellende tekst weg. Ik vond dit eigenlijk super handig. Heb ook bij... Bekijk bericht Hi Nicole, Kun je inmiddels de functie voorspellende tekst weer gebruiken? Ik lees je reactie graag ... Bekijk bericht |
Wanneer ik een spraakbericht krijg via Wats-app dan kan ik hem niet beluisteren omdat er steeds een meldingstoon doorheen komt. dit geluid is... Bekijk bericht |
Ik krijg na de juni update steeds spam En heb all geblockt maar komt steed terug ... Bekijk bericht Dat heeft niks met de update te maken gewoon toeval dat je nu die spam krijgt, blijven blokkeren is ... Bekijk bericht |
Ik heb mijn telefoon vaak op een draadloze oplader staan, en als er dan een mailtje/berichtje/oproep binnenkomt dan gaven de indicatoren aan, dat... Bekijk bericht @JW_Freko ik weet niet wat je bedoelt. Hieronder foto's van beide apps die nodig zijn. De 1e is van ... Bekijk bericht |
Ik heb per ongelijk foto's verwijderd. Na wat research online heb ik gezien dat er onder instellingen in de galerij app een kopje... Bekijk bericht Hi @kokkie15, Foto's die je verwijderd, blijven 30 dagen in de prullenbak staan. Als het gaat om fot... Bekijk bericht |
Een vraagje, bij het beheren van mijn contacten zijn mijn contacten naar mijn Samsung-account verplaatst. In contacten zie ik ook dat ze... Bekijk bericht |
als de tel aangesloten zit aan de oplader krijg ik in het scherm zodra deze in sluimer gaat de melding "geen foto's geselecteerd" . ... Bekijk bericht |
De taakbalk van mijn toetsenbord is plotseling verdwenen na laatste update. En ook op standaard! Zie screenshot. Ik heb al van alles... Bekijk bericht @Sjiekelfje Kijk even in dit topic, daar heb ik je al antwoord gegeven. https://eu.community.samsung... Bekijk bericht |
Toestel heeft krassen in het scherm. Samsung heeft de s10e geen gorila glas gegeven maar een of ander prutsmerk glas hierdoor krijgen alle s10e... Bekijk bericht |
Iemand enig idee wat dit icoontje wil zeggen? Alvast bedankt. Bekijk bericht Thnx @KevinW ik wist dat het een synchronisatie icoontje was maar kon niet vinden welke. 👍 Bekijk bericht |
Samsung S10 met Android 10. in maart 2020 dit toestel rechtstreeks bij Samsung gekocht. Blijkt dat het maken van een backup naar Google Drive... Bekijk bericht Kun je niet gewoon alles op sd kaart opslaan, is stukken veiliger dan een cloud Bekijk bericht |
Help: heb al iemand in de samsung app en die meld dat ze een klacht zullen aanmaken maar ik ben nog niet tevreden. Heb 2x een Clear View... Bekijk bericht Waarom ga je niet weer naar de Mediamarkt dan?? Screenprotectors gaan nou eenmaal ooit los ligt gewo... Bekijk bericht |
Hoe moet snelkiesnummers verwijderen of eventueel aanpassen? Als ik snelkiesnummers kies dan kan ik alleen een volgend nummer maken. Bij mij... Bekijk bericht Goedemorgen! Het kan dan zijn dat dit werd tegen gehouden door één van je geïnstalleerde apps, maar ... Bekijk bericht |