Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Android 11 en One UI 3.0

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2020 01:41 PM)
2144 Weergaven
Cosylady
Pioneer
Opties
Na de update géén beltoon bij inkomende oproepen.
M.b.t. de Led-cover: de ledpictogram editor kan niet meer worden geopend.
0 Likes
Spring naar oplossing
31 Antwoorden
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi Patrick,
Bedankt voor je reactie. Volgens mij is het een bug. Vóór de update had ik nergens last van. Om nu een fabrieksherstel te doen, zie ik echt niet zitten 😔
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Aangezien het wel werkt in veilige modus is er of bij de update wat mis gegaan of een app of instelling veroorzaakt dit probleem.

Als je geen fabrieksherstel wilt doen dan word het lastig.  Je zou nog eens alle instellingen kunnen doorlopen op het toestel.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi Patrick,
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de Servicedesk van Samsung. Ze bellen mij vanmiddag terug en kijken dan mee via de app Smart Tutor naar de instellingen op mijn telefoon.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is een goed idee👍 hopelijk vinden ze een oplossing.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi Patrick, Inmiddels hebben twee collega's van de Servicedesk via de app Smart Tutor de instellingen gecontroleerd. Instellingen staan goed. Wat vreemd is dat als iemand mij via WhatsApp belt, wel mijn beltoon te horen is.
0 Likes
Dennis020
Apprentice
Opties
ook hier hetzelfde probleem, geen geluid bij inkomende oproepen. is hier al oplossing voor?
0 Likes
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi Dennis020, hier is helaas nog géén oplossing voor gevonden. Volgens mij is het een bug, die hopelijk bij de volgende veiligheidsupdate wordt verholpen.
0 Likes
henklbr
Voyager
Opties

Heb bovenstaand eens doorgelezen, maar kan mij hierin niet vinden...

Heb zelf ook de Note20 Ultra, meest recente firmware, en de beltoon gaat bij mij gewoon af als ik gebeld wordt (zowel "normaal" als met "WhatsApp").

Samsung adviseert altijd, om NA een MAJOR update (zoals deze naar Android 11) een RESET te doen van je device.

Je hebt al aangegeven dit niet te willen doen, en dan wordt het wel erg moeilijk om een oplossing te vinden.

Misschien een "rare" vraag: heb je je toestel misschien niet op "stil" of "trilstand" staan?

-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi henklbr, Bedankt voor je reactie. Nee, mijn toestel staat niet op 'stil' of 'trilstand'. Twee medewerkers van de Servicedesk hebben al mijn instellingen gecontroleerd en konden niets vinden. Dit is de eerste en hopelijk de laatste keer dat mijn toestel na een update problemen heeft. Ik heb al sinds 2012 een mobiel van Samsung (begonnen met de S2) en nooit eerder problemen ondervonden na een update. Het zou toch van de zotte zijn dat je na een update van de Android versie terug naar de fabrieksinstellingen moet?
0 Likes
henklbr
Voyager
Opties

Normaal gesproken hoef je ook niet iedere keer je toestel te resetten na een Android-update...

Ik heb mijn toestel niet gereset toe ik de update naar Android 11 kreeg, maar ik heb dit probleem dus niet.

In de "veilige mode" heb jij dit probleem ook niet, alleen in de "normale" mode, dus ergens gaat er iets fout.

In dit geval is een reset misschien echt wel de oplossing...

-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.
0 Likes