op 19-04-2020 08:48 PM
Na de laatste update van de Note10+ (april 2020) is het toetsenbord met bediening voor 1 hand gewijzigd. Normaal was het hele toetsenbord zwart, nu alleen de bovenbalk en linkerbalk grijs, vreselijk lelijk. Daarbij is het toetsenbord smaller geworden en schakelde die normaal bij emoji's om naar hele toetsenbord, nu blijft dat half scherm en zijn de emoji's een stuk kleiner. Ik zou het fijn vinden als er een optie komt om dit terug te zetten zoals het eruit zag voor deze update.
Wat wel fijner zou zijn is als de knoppen links van het toetsenbord weggehaald worden, daar druk je namelijk soms op.
Ik heb screenshots toegevoegd van Note9 en Note10+ nu zodat het verschil te zien is:Note9 zoals Note10+ ook was.
Nieuwe Note10+ toetsenbord.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-04-2020 04:19 PM
Ik heb het gevonden! Je kunt de toetsenbordgrootte instellen door op de 3 puntjes te drukken, wat alleen werkt als je volledig toetsenbord aan hebt, niet bediening met één hand.
Hiermee is de zijkant van het toetsenbord zwart én leeg van knoppen én zijn emoji's weer op volle breedte. Ik ben weer gelukkig.
Toetsenbordgrootte kun je kiezen.
Voila!
op 20-04-2020 09:24 AM
op 20-04-2020 04:19 PM
Ik heb het gevonden! Je kunt de toetsenbordgrootte instellen door op de 3 puntjes te drukken, wat alleen werkt als je volledig toetsenbord aan hebt, niet bediening met één hand.
Hiermee is de zijkant van het toetsenbord zwart én leeg van knoppen én zijn emoji's weer op volle breedte. Ik ben weer gelukkig.
Toetsenbordgrootte kun je kiezen.
Voila!