Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One ui 5.1

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2023 05:38 PM)
2357 Weergaven
inieminie
Navigator
Opties
Helaas ook hier nu problemen na update one ui 5.1 (note 20 ultra)..apps die crashen of traag reageren met name .. wanneer komt er een update @samsung om deze problemen te verhelpen ?
0 Likes
12 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, heb je al geprobeerd de cache te verwijderen en apps te repareren vanuit het Android Recovery mode? Het is de moeite waard om het eens te proberen, als je dat nog niet hebt gedaan.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat vervelend dat je tegen deze problemen aanloopt.

Stuur even een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Op deze manier kunnen de ontwikkelaars er wat aan doen.

Wat je zelf kunt doen is een backup maken zonder SmartSwitch gevolgd door een fabrieksherstel. Dit zal ook wel helpen waarschijnlijk.

Zo maak je een backup:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
inieminie
Navigator
Opties
Nee (nog niet gedaan)...het is nog niet dramatisch maar ik merk nu dat er kleine hickups zijn die er eerst niet waren..ik hoop eigenlijk op een hele snelle update zodat ik er zelf geen gedoe van heb 😬
inieminie
Navigator
Opties
Helaas staat er (nog ) niets bij crash rapport ..dus dan zal het niet als dusdanig geregistreerd zijn, ondanks het feit dat ie er ineens mee stopt...ik kijk het even aan ..heb niet heel veel zin om alles te moeten backuppen etc...hopelijk komt Samsung snel met een update ..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er hoeft geen crash report te zijn om een foutrapport te versturen. Je kunt dit altijd versturen.

De reden van je problemen kan van alles zijn. Het kan ook 1 van je apps zijn.. en dan zal geen enkele update je helpen. Het beste is om een fabrieksherstel te doen.
inieminie
Navigator
Opties
Ik heb automatisch foutrapport verzending aan staan dus dat zou goed moeten komen dan ...mocht het echt de spuigaten uitlopen dan kan (en zal)ik me tot fabrieksherstel wenden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat lijkt mij het beste ja. Ik zou ook even handmatig een foutrapport indienen en erbij schrijven wat de problemen zijn die je ervaart.
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Hi Neo,

Hoe is op dit moment de procedure om in recovery mode te komen? Moet je nog steeds de knoppen combinatie doen terwijl je telefoon aan de pc is aangesloten? Of kan het ook zonder pc? Ik krijg het namelijk met de knoppen combinatie niet voor elkaar 😉

Groeten Dirk
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hoi 👋, je moet de telefoon aansluiten op een pc/laptop of op een bedrade hoofdtelefoon (in de S23-serie werkte deze optie niet voor iemand). Schakel de telefoon uit om in recovery mode te komen. Druk vervolgens op volume omhoog + aan / uit-toets om de telefoon in te schakelen. Houd de toetsen ingedrukt tot je het Samsung-logo ziet.