Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bepaalde contacten horen bij stille stand

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2023 11:51 AM)
32074 Weergaven
Peer_76
Voyager
Opties

Hoe kan ik bepaalde contacten blijven horen zodra ik mijn telefoon op stil zet? In het weekend vind ik het fijn om ongestoord van het weekend te genieten, waarbij ik wel met 1 blik op mijn toestel kan zien of er meldingen zijn. Wel vind ik het prettig dat ik altijd bereikbaar ben voor mijn ouders, ook in de stille stand.

Via Google vind ik alleen een handleiding over hoe je dit op een Iphone in kan stellen, maar dit moet bij Android ook mogelijk zijn lijkt mij.

0 Likes
14 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
In 'niet storen' kun je bepaalde personen uitsluiten van meldingen of telefoontjes.
Peer_76
Voyager
Opties

Dat "niet storen" was ik al tegen gekomen, maar dat was niet waar ik naar op zoek was. Ik neem aan dat met "niet storen" ook alle overige meldingen (email, sms, whatsapp, tegegram etc.) worden tegengehouden. Het gaat er mij om dat die meldingen geluidloos binnen komen en zodra ik het geluid aan zet dat deze met geluid binnenkomen.

Ik bedoel zoiets: "

Noodoproepen toestaan met geluid

Om te zorgen dat bepaalde personen je altijd kunnen bereiken en de ringtone overgaat (ook als je toestel op stil staat of er een Focus actief is) neem je de volgende stappen:"
https://www.iculture.nl/tips/niet-storen-noodgevallen/ 

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

Dus als ik het goed begrijp:

- bij "niet storen" aan komen gewoon alle meldingen binnen zoals in de stille stand, dus ook gewoon zonder geluid?

- de uitgezonderde contacten blijven wel met geluid binnen komen?

Dat is namelijk precies wat ik zoek (al mogen Telegram en Whatsapp ook bij die contacten stil blijven).

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

Is er ook een manier om de optie "niet storen" op de plek te zetten waarin ik nu het geluid aan en uit kan zetten zodat dat menu snel toegankelijk is? Niet dat dit voor mij vereist is, maar meer uit gemak.
Screenshot_20230305_133536_One UI Home.jpg

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties
Via de 3 puntjes bovenin op de optie "knoppen bewerken" staat dit inmiddels ook op de gewenste plaats 😊
0 Likes
citroen2005
First Poster
Opties
Is het dan ook mogelijk om geluid van alle apps, mail,whatssapp etc uit te hebben, maar wel geluid van alle binnenkomede telefoongesprekken aan te houden ? 🤷‍♀️
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @citroen2005,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan e.v. bij de instellingen van de volume het geluid van Media en Meldingen uitzetten en van de beltoon aanlaten. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Geluiden en trillen ---> Volume. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
DvdHaak
First Poster
Opties
Goeiendag Ajay, niet storen is niet de manier voor mij, tijdens niet storen werkt mijn media geluid voor youtube niet. Ik wil standaard AL mijn geluiden uit zoals ik nu ook heb door gewoon mn geluid uit te zetten, maar voor een specifiek persoon wil ik geluid aan, waarom is dit met noodoproepen wel mogelijk maar een normale oproep niet? Dit lijkt mij een logische setting?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie DvdHaak,

Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> Niet storen ---> Oproepen en berichten. Voeg bij 'Toegestaan tijden Niet storen' de betreffende contact toe. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes