op 05-03-2023 11:51 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoe kan ik bepaalde contacten blijven horen zodra ik mijn telefoon op stil zet? In het weekend vind ik het fijn om ongestoord van het weekend te genieten, waarbij ik wel met 1 blik op mijn toestel kan zien of er meldingen zijn. Wel vind ik het prettig dat ik altijd bereikbaar ben voor mijn ouders, ook in de stille stand.
Via Google vind ik alleen een handleiding over hoe je dit op een Iphone in kan stellen, maar dit moet bij Android ook mogelijk zijn lijkt mij.
op 25-04-2024 12:47 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-04-2024 12:53 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-10-2024 10:19 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
I have the setting to allow contacts and this works fjne! Until it is turned of and all contact are removed. Somehow it doesnt safe the settings.
I also set a timer for when going to bed and there it also resets so i still need to manually put the contacts back in . Any solution?
op 29-10-2024 03:05 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @stef1001,
Thank you for your message. It should save, is everything up-to-date? We can then remotely view your situation using our "Remote Assistance" service. When you make an appointment for a Remote Assistance session, my colleague can review the settings and make an adjustment where necessary. For more information, see: https://bit.ly/2OhhbuU
Let us know i it works.
With kind regards,
Ajay
op 05-01-2025 10:09 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken