Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 9 camera problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2019 05:25 PM)
1191 Weergaven
Barts27
Journeyman
Opties

Ik heb nu al geruimte tijd problemen met de Note 9 camera. De camera loopt vaak vast en meerdere foto's achter elkaar nemen lukt niet. het foto moment is dan al weer voorbij. De camera is erg traag en geeft allerlei problemen. Problemen lijken te zijn ontstaan na een Samsung beveiligings update. Er worden op Amerikaanse sites meer problemen gemeld met de note 9 camera, en dit zou dan alleen voorkomen bij het Amerikaanse model, maar mijn toestel heeft dezelfde problemen en is een Nederlands toestel.

Ik ben nu op het punt gekomen om het toestel in te leveren, maar wil niet lang zonder toestel zitten. Zijn er meer mensen met camera problemen op de note 9? Wanneer komt Samsung met een oplossing?

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Blijkbaar is het dan een software-issue of komt het door 1 van jouw geïnstalleerde apps. Heb je toevallig onlangs nieuwe apps geïnstalleerd?

rsz-846676
0 Likes
Barts27
Journeyman
Opties

Ik weet nog goed dat ik 28 oktober 2018 naar een concert ging en daar in de pro modus prima foto's heb gemaakt. Ik heb toen geen issues gehad met de camera. Een paar dagen daarna ontstonden de problemen nadat ik een maandelijke Samsung update had gedaan. Ik denk dus dat het met de Samsung beveiligings update van begin november te maken heeft. Ik gebruik weinig additionele apps op mijn telefoon behoudens de wat meer gangbare zoals Waze, whatsapp, Flitsmeister, Netflix, Ziggo GO en bankieren apps. Deze apps gebruikte ik al voordat ik issues met de camera kreeg.

Is het een idee om eens een factory reset te doen en de backup, die ik via Samsung Smart Switch PC heb gemaakt, terug te zetten?

0 Likes
Oplossing
Barts27
Journeyman
Opties

Ik heb een factory reset gedaan. Vervolgens camera getest en een backup teruggezet. Eens kijken of de problemen nu weg zijn en wegblijven.

0 Likes