Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe Note 9 niet smooth scrollen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2018 07:16 PM)
739 Weergaven
ferdivonk
Journeyman
Opties

Hoi allen, heb sinds deze week voor het eerst een switch gemaakt naar Samsung vanaf mijn iphone (sinds 3gs tot iphone 7 plus) om een keer te ervaren wat Samsung altijd wil bewijzen. En omdat apple met de iphone (xs) gewoon met zijn lelijke notch een verkeerde keus heeft gemaakt in design, prijs en mogelijkheden, vond ik het een keer gegrond om voor Samsungs Note 9 te gaan!

Super telefoon met ontzettend mooi scherm en mogelijkheden! Maaarrr... Ik stuit op het feit dat met scrollen van webpagina's, sociale media en foto gallery etc etc, de telefoon wel lijkt te stotteren in haar beeld. Het is niet vloeiend te noemen, en dat is een grote miskleun vind ik. 

Heb alles geprobeerd, optimaliseren, factory reset noem maar op.. Geen resultaat, de lag en stotterende scroll beweging blijft in soms meer en soms mindere mate bestaan... 

Hoop echt dat Samsung hier een keer korte metten mee maakt, anders moet ik aan de notch gaan geloven ben ik bang, of zijn er andere suggesties...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @ferdivonk,

Tof om te horen dat de Note9 zo goed bevalt!

Je kunt verder ook nog proberen de animaties te versnellen of uit te zetten: https://androidworld.nl/apps/smartphone-sneller-maken/. Ik vind die animaties persoonlijk erg fijn, maar ik kan me voorstellen dat het als vertragend kan worden ervaren als je van een besturingssysteem afkomt die die animaties niet heeft, en je ze dan misschien liever op sneller of helemaal uit hebt staan. Misschien dat het je ervaring nog beter maakt, en als het niet bevalt kun je eenvoudig de instellingen terug zetten :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je er eens een video van maken? Heb hier met de Note 8 geen last van namelijk..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ferdivonk
Journeyman
Opties

Heb wat kleine aanpassingen gedaan, zoals schermresolutie op fhd+ en een widget geplaatst om de note te optimaliseren als ie iets langzamer wordt en dit werkt bijzonder goed! 

Video is niet nodig, ben tevreden tot dusver! Misschien moest ik ook wel erg wennen aan de switch vanaf iphone. Zou nu niet meer terug willen.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @ferdivonk,

Tof om te horen dat de Note9 zo goed bevalt!

Je kunt verder ook nog proberen de animaties te versnellen of uit te zetten: https://androidworld.nl/apps/smartphone-sneller-maken/. Ik vind die animaties persoonlijk erg fijn, maar ik kan me voorstellen dat het als vertragend kan worden ervaren als je van een besturingssysteem afkomt die die animaties niet heeft, en je ze dan misschien liever op sneller of helemaal uit hebt staan. Misschien dat het je ervaring nog beter maakt, en als het niet bevalt kun je eenvoudig de instellingen terug zetten :winking-face:

kevin-sig
0 Likes