Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vingensensor reageert niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2023 11:43 AM)
2886 Weergaven
Freckles
Pioneer
Opties
Mijn Note 9 heeft van de week ineens geen vinger ID meer. 
## Moet ik erbij zeggen dat ik 4 mnd geleden een achterkant van deze telefoon heb verwisseld met een andere Note9 (donor parts) ivm gekrakt scherm vd vingerafdruk. Maar deze heeft het wel perfect gedaan vanaf 1e uur. ##
Nu dus dit, geprobeerd of er nieuwe software update nodig was, laatste 1 juli 2022, dus geen nieuwe. (of is de Note9 versie te oud geworden?)
Aan/ uit Opnieuw instellen etc. geen resultaat. 
Ben beetje teveel aan mn (nu 4e) Note9 gehecht geraakt denk ik. 
Vind de S21 ultra en S23 Ultra goede opties maar met niet uitwisselbaar geheugen een grote tekortkoming. 
Ben gewoon fan van de pen en mogelijkheid van extra geheugen kaart. 

Iemand een andere Tips, opties?
Alsvast thx
Christine 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag!

Het is inderdaad goed mogelijk dat het vervangen van de achterkant niet helemaal goed is gegaan.

Heb je al gekeken via instellingen > Apps > Systeem apps weergeven > en dan zoeken naar com.samsung.android.biometrics.  Klik erop en dan opslag > gegevens wissen.

Als je hierna opnieuw je vingerafdruk instelt werkt het dan wel of niet? Zo niet dan is een reparatie nodig of wellicht een andere telefoon.

Je zegt dat je bij de S23 niet blij bent dat er geen geheugenkaartje in kan maar dit is juist een voordeel. Veel mensen zien dit als een groot verlies. 

Bekijk het zo, externe geheugenkaarten zijn enorm traag vergeleken met het suppersnelle interne geheugen. Als je een geheugenkaartje erin zou kunnen doen zullen bepaalde dingen trager worden in je telefoon. De standaard versie van de S23 Ultra bijvoorbeeld is 256GB wat al best veel is maar je kunt versies kopen van 512 en 1 Terrabyte. Dit is meer dan zat geheugen en je hebt ook nog de optie om bijvoorbeeld een T7 shield externe hardeschijf van Samsung te kopen. Dus qua opslag moet het goed zitten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Sennetjee
First Poster
Opties
Zit het in het scherm de vingerafdruk sensor of aan de achterkant? Maar ik zal zeggen laat hem na kijken bij een professionele tel maker. Het kan zijn zijn dat ie stuk is.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag!

Het is inderdaad goed mogelijk dat het vervangen van de achterkant niet helemaal goed is gegaan.

Heb je al gekeken via instellingen > Apps > Systeem apps weergeven > en dan zoeken naar com.samsung.android.biometrics.  Klik erop en dan opslag > gegevens wissen.

Als je hierna opnieuw je vingerafdruk instelt werkt het dan wel of niet? Zo niet dan is een reparatie nodig of wellicht een andere telefoon.

Je zegt dat je bij de S23 niet blij bent dat er geen geheugenkaartje in kan maar dit is juist een voordeel. Veel mensen zien dit als een groot verlies. 

Bekijk het zo, externe geheugenkaarten zijn enorm traag vergeleken met het suppersnelle interne geheugen. Als je een geheugenkaartje erin zou kunnen doen zullen bepaalde dingen trager worden in je telefoon. De standaard versie van de S23 Ultra bijvoorbeeld is 256GB wat al best veel is maar je kunt versies kopen van 512 en 1 Terrabyte. Dit is meer dan zat geheugen en je hebt ook nog de optie om bijvoorbeeld een T7 shield externe hardeschijf van Samsung te kopen. Dus qua opslag moet het goed zitten.

Freckles
Pioneer
Opties
Super Patrick!!!! Hij doet t weer🏆🤞🏻.
Ook bedankt voor je info over de S23.. zeker iets om naar te gaan kijken.
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben blij om te horen dat het weer werkt 😁😁