Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aux naar jack - 3.5mm naar USB C

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2019 05:49 PM)
2988 Weergaven
boterbloem
Explorer
Opties

Hallo 

ik heb deze gekocht voor mijn note 10 plus zodat ik deze ook in de auto kan gebruiken om spotify te luisteren 

Aux naar jack - 3.5mm naar USB C.jpg

Maar ben er nu achter gekomen dat het niet werkt krijg een melding dat deze niet werkt 

wat moet ik doen om via mijn telefoon spotify te luisteren op mijn radio in de auto

ik hoor graag van jullie 

Boterbloem

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Boterbloem!

Als je autoradio geen Bluetooth ondersteunt (dat zou het makkelijkst zijn), dan heeft Samsung zelf ook een USB-C naar 3,5mm adapter: https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-note10/accessories/. Deze is gemaakt voor de Note10, dus die zou wel gewoon moeten werken zoals je gewend bent!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Boterbloem!

Als je autoradio geen Bluetooth ondersteunt (dat zou het makkelijkst zijn), dan heeft Samsung zelf ook een USB-C naar 3,5mm adapter: https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-note10/accessories/. Deze is gemaakt voor de Note10, dus die zou wel gewoon moeten werken zoals je gewend bent!

kevin-sig
boterbloem
Explorer
Opties
Avond KevinW

kijken als dit de oplossing is heb het besteld ben benieuwd

boterbloem
0 Likes
boterbloem
Explorer
Opties

bedankt voor je hulp 

vandaag het pakketje binnen gekregen en alles is weer als van oud :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

keshia1
First Poster
Opties

enige probleem is dat het geluid niet meer zo hard gaat (s20) als voorheen en ik niet meer kan bellen via kabel waar ik met de s8 geen enkel probleem mee had. 

0 Likes
elmo17
Journeyman
Opties
Ik heb het probleem met de S24 dat zodra ik de adapter in de usb-c poort steek mijn audio setting hem automatisch als koptelefoon aanziet en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen in een aux verbinding.
Kan iemand mij helpen zodat ik gewoon weer een 3.5mm jack plug aux verbinding met mijn autoradio kan maken zonder dat hij op koptelefoon springt?🙏🙏😇
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @elmo17,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je de AUX poort gebruikt bij andere apparaten ziet jouw autoradio het dan wel als een aux verbinding.? Zo ja,  heeft de adapter ook een DAC chip? Dat staat meestal op de verkooppagina en/of de verpakking vermeldt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes