Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector Note10+

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2019 04:20 PM)
1218 Weergaven
boterbloem
Explorer
Opties

ik heb de fabriekfolie verwijderd van mijn note 10 plus 

dat had ik niet moeten doen.

is de folie ook ergens verkrijgbaar ik wil geen verhard glass hebben als bescherming want dat werkt niet met de vingerscan. (ik weet dat er binnenkort een fix komt  maar dan nog wil ik het niet)

groet Boterbloem

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij een servicepunt:
https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

En anders die van Mediamarkt proberen. Die maken hem op maat. De fix die binnenkort komt is niet voor het laten werken van harde glas protectors.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij een servicepunt:
https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

En anders die van Mediamarkt proberen. Die maken hem op maat. De fix die binnenkort komt is niet voor het laten werken van harde glas protectors.
pietrucci
First Poster
Opties

@Rohit: wat bedoel je hier precies mee: "De fix die binnenkort komt is niet voor het laten werken van harde glas protectors.".  Werkt die beveiligingsfix (die ik een uurtje geleden heb ontvangen) niet als je een hardglass protector hebt, m.a.w. doe er maar geen hardglass protector op? Of bedoel je: een hardglass protector werkt altijd goed, ook zonder fix.

En wie weet wat er met de standaard gemonteerde screenprotector is. Kunnen we deze laten zitten of zorgt die ook voor een beveiligingslek? 

Met ander woorden: welke protectors werken veilig/niet veilig?  

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Jij zei dat er een fix komt om de harde glas protectors werkend te krijgen. Maar die gaat er nooit komen. De scanner kan namelijk gewoon niet door een bepaalde dikte heen scannen. Dus protectors moeten zo dun mogelijk zijn. De originele protector is prima en kan je er zeker op laten. De update van vandaag fixt alleen het beveiligingsprobleem op dat je met een silicone cover hem kan ontgrendelen. Dit is dus nu opgelost. Dus vanaf nu kan je alle protectors gebruiken. De harde gaan alleen niet allemaal werken met de vingerprint.