Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume past zich vanzelf aan

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2023 02:43 PM)
1931 Weergaven
zoef300
First Poster
Opties
Hoi iedereen, de laatste tijd laat mijn toestel vreemd gedrag zien. Zoals mijn ringtone die willekeurig afgaat of mijn volume die willekeurig omhoog en omlaag gaat bij het luisteren van Spotify. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vermoed dat het door mijn oordopjes komt maar zelfs dan als ik ze eruit trek gaat het volume willekeurig om hoog en omlaag en gaat hij naar volgende nummers zonder dat ik wat doe. Ik weet het eerlijk gezegd niet.

Iemand anders die er last van heeft? Zijn er applicatie of een optie in je telefoon om te traceren wanneer apps vreemd gedrag vertonen?

Ik gebruik zelf de Samsung A52.

Bedankt en een fijn weekend :smiling-face: 
0 Likes
4 Antwoorden
Marco Wassink
Pathfinder
Opties

Hey,

Ikzelf zou proberen en is het snelste, app er even af gooien ( de-installeren ) daarna weer ophalen in de store.

Suc7

shabbymaki
First Poster
Opties
Als je je oortjes eruit haald en hij heeft touch censor dan kan het zo zijn dat je het per ongeluk in drukt.
0 Likes
zoef300
First Poster
Opties
Mijn oordopjes hebben geen touch censor alleen een knopje. Zo'n gedachten had ik ook alleen ik kan de volume niet besturen met mn oordopjes. Dat is het vreemde ervan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @zoef300, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En geldt ook voor je apps? Ervaar je dit ook zonder dat de oortjes aangesloten zijn aan je telefoon? Ben je ook op een ander apparaat aangemeld met je Spotify-account? 

Wat de meldingen aangaat, als je gaat naar: Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Historie meldingen, staan hier de meldingen tussen van de notificaties die je onverwacht ontvangt?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes