op 09-03-2021 10:19 AM
Hallo,
Ik heb het volgende probleem: Sinds vorige week maandag gaat mijn muziek die ik luister via mijn Samsung galaxy A10 zelf op pauze, de ene keer gebeurd dit vaak dan de andere keer. Dit gebeurd altijd als ik mijn telefoon vergrendeld heb. Sinds gister is er bijgekomen dat het volume tijdens het mediteren wat ik in een andere app doe vanzelf harder en zachter gaat, het volume regelt zich dus zelf dit gebeurde nadat ik andere oordopjes heb gepakt om te testen of het probleem zich hierbij ook voordeed.
Ik heb vorige week Maandag de nieuwste update voor mijn telefoon gedownload en geïnstalleerd, toen ineens had ik Google assist weer aanstaan die ik altijd uit had staan en vanaf dat moment is het probleem met de muziek zelf op pauze zetten ook begonnen, ik heb google assist uitgezet maar het probleem deed zich nog steeds voor.
Ik heb hier op het forum diverse tips gelezen en deze geprobeerd dit zijn: Sluimer modus bekijken, andere ooropjes proberen, telefoon resetten, de music player app opnieuw inbstalleren ( ik gebruik Music Player Pro) , ik heb nu Atmos Dolby aanstaan sinds een halve dag en daarbij totaal 3 uur muziek geluisterd en hij is 1x op pauze gegaan tot nu toe, maar bij de meditatie app ging het geluid wel harder en zachter toen ik Atmos Dolby aan had staan. Dit deed hij niet toen ik andere oordopjes pakte tot nu toe dan.
Kortom Voor deze update van vorige week maandag had ik dit hele gedoe niet, hoe kom ik hier vanaf? Ik heb al van alles geprobeerd maar helaas! Iemand de gouden tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-03-2021 01:58 PM
Hi @slaapzak85,
Welkom op de Community.
Staat de app waarmee je muziek luistert toevallig in de sluimerstand of spaarstand? Zie: https://bit.ly/2ELqOCC
Hier gaat het over Spotify, maar je kunt dezelfde stappen doorlopen.
Hoe gaat het dan? 👍
op 10-03-2021 01:58 PM
Hi @slaapzak85,
Welkom op de Community.
Staat de app waarmee je muziek luistert toevallig in de sluimerstand of spaarstand? Zie: https://bit.ly/2ELqOCC
Hier gaat het over Spotify, maar je kunt dezelfde stappen doorlopen.
Hoe gaat het dan? 👍