op 01-04-2023 02:58 PM
Mijn A53 wisselt in de thuissituatie constant tussen het wifi netwerk thuis en 5G. Je ziet dat continu bovenaan het scherm gebeuren. Dat veroorzaakt storing tijdens video bellen en bankzaken regelen. Andere telefoons hebben daar geen last van daar is binnenshuis altijd de wifi dominant. Ik heb een DECO wifi set met twee pods, één beneden en één boven. In de hiërarchie van aangesloten devices heb ik de A53 hoogste prioriteit aan signaal toegekend. Wie weet wat er aan de hand is?
op 03-04-2023 02:02 PM
Hi @Poll1, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community! en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is jouw telefoon verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit? Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > Wi-Fi, tik op de 3 puntjes rechtsboven en kies voor Intelligent Wi-Fi, en schakel de optie voor Oversch. naar mobiele gegevens uit. Blijft het toestel nu wel goed verbonden met de Wi-Fi?
Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Groeten,
Martijn