Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding met Mesh-netwerk verbreekt constant

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 04:42 PM)
1076 Weergaven
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
Heyy,

Ik heb ongeveer 1 maand de Samsung A53. Tevreden over, mooie foto's, leuke opvolger van de A51. Tot zover ging ook alles goed. Tot gisteren. Ineens ervaar ik problemen met het WiFi netwerk thuis. We hebben een mesh wifi netwerk. Hij gooit mij er om de seconde af en maakt dan weer verbinding met het 4G netwerk om een seconde later mij weer op de WiFi terug te zetten. Heb het WiFi netwerk al meerdere malen gereset. Telefoon aantal keer uit- en aangezet. Foutrapporten naar Samsung gestuurd. Updates van m'n telefoon uitgevoerd. Ik heb geen idee waar het ineens mis gaat en hoe ik het kan oplossen. Zit deze fout in de Samsung software? Kan ik iets doen om het op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Audrey 
19 Antwoorden
JootjeB
Navigator
Opties
Dat het netwerk wegvalt is niet zichtbaar. Maar met de apps Weerplaza en Facebook krijgt ik regelmatig de melding "u bent offline" of "heeft u geen verbinding?'
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hebben deze apps ook de juiste rechten en machtigen voor gebruik de achtergrond? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BertjeB
Apprentice
Opties
Ik heb hier hetzelfde probleem met een A52s 5G. Vanaf dag 1 wordt er gezegd dat dit wel wordt opgelost met een swupdate. Ik ben inmiddels 5 updates verder maar er gebeurt niets. Het is een serieus groot probleem waar samsung imo wel meer aandacht aan mag besteden, ipv continu wijzen naar de gebruiker dat deze iets fout zou hebben gedaan. Het is een probleem van Samsung hardware e/o software, dus los het op of geef me een andere telefoon die het probleem niet heeft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
BertjeB
Apprentice
Opties
Ik heb op 11/10/22 een foutrapport ingediend, netjes antwoord gekregen dat ze spoedig antwoord zullen geven, maar tot op dw dag van vandaag nog niets gehoord... dus... probleem bekend, maar oplossing niet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

0 Likes
Rembert
Journeyman
Opties
Goedenavond,
Hier al enige tijd hetzelfde probleem met de A53, al terug geweest in de winkel in Utrecht geen resultaat, foutrapport opgestuurd niets gehoord, na 2 weken gebeld, ja sorry, zal toch echt aan het toestel liggen, ga maar weer terug naar de winkel.
Dus maar weer terug naar de winkel.
Wat gaat de volgende stap worden?
Ik lees wat van een eventuele update... is hier al een verwachting van?
Ik ervaar dat men lang aan het lijntje wordt gehouden tot er een oplossing komt.

Ik heb ook de vraag den TP-Link gesteld die komen met ver volgende antwoord:
Dit is een bekend probleem en ligt aan de software van Samsung.
Dit is ook door hun toegegeven.
Het probleem treedt ook alleen op bij de A series toestellen en niet bij andere modellen of andere fabrikanten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Rembert
Journeyman
Opties
Beste Martijn, zie pbtje.