Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding met Mesh-netwerk verbreekt constant

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 04:42 PM)
895 Weergaven
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
Heyy,

Ik heb ongeveer 1 maand de Samsung A53. Tevreden over, mooie foto's, leuke opvolger van de A51. Tot zover ging ook alles goed. Tot gisteren. Ineens ervaar ik problemen met het WiFi netwerk thuis. We hebben een mesh wifi netwerk. Hij gooit mij er om de seconde af en maakt dan weer verbinding met het 4G netwerk om een seconde later mij weer op de WiFi terug te zetten. Heb het WiFi netwerk al meerdere malen gereset. Telefoon aantal keer uit- en aangezet. Foutrapporten naar Samsung gestuurd. Updates van m'n telefoon uitgevoerd. Ik heb geen idee waar het ineens mis gaat en hoe ik het kan oplossen. Zit deze fout in de Samsung software? Kan ik iets doen om het op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Audrey 
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dat klinkt mij als instellingen van het Mesh netwerk. Ik zou daar beginnen.

Restart het mesh netwerk eens.
Zou je kunnen testen om het mesh netwerk ofline te halen en direct met de router te connecten. Werkt het dan wel goed?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
Dat heb ik geprobeerd maar daar lijkt het probleem niet te zitten. Alle andere apparaten in huis (2 laptops en 1 mobiele telefoon) werken perfect op het mesh netwerk. Tot eergisteren mijn telefoon dus ook. We hebben geen instellingen in de mesh gewijzigd. Ook niet op m'n telefoon. Vreemd toch?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dus als je de telefoon zonder het mesh netwerk op de router aansluit ( Mesh netwerk ofline haalt ) heb je hetzelfde probleem?

Netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
He Patrick, ik ga de netwerkinstellingen straks proberen te resetten. Ben bang dat het het probleem niet oplost. Als ik mesh uitzet pakt die de standaard WiFi, blijft die wel stabiel en gooit die mij er niet af, maar laden pagina's enorm traag waardoor het nog geen fijn werken is. Ik heb in andere WiFi netwerken dit probleem overigens niet.
0 Likes
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
Beste Martijn, ik maakte eerder mijn probleem kenbaar in een andere post maar lees nu dat er meerdere gebruikers met de A53 zijn die hetzelfde probleem ervaren als ik doe. Ik heb een foutrapport gisteren opgestuurd. Hoe snel zouden jullie met een oplossing kunnen komen hiervoor? Ook ik heb spijt van de aanschaf van deze telefoon en ben bijna in staat een nieuwe aan te schaffen omdat dit echt onwerkbaar is en thuis toch de plek is waar je je WiFi netwerk wilt gebruiken.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Snapbyaudrey

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig wordt er ook een nieuwe update uitgerold. Wij hebben hier verder geen inzicht op, dit is voor ons ook afwachten. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Snapbyaudrey
Apprentice
Opties
Thanks voor je moeite om een reactie te plaatsen
JootjeB
Navigator
Opties
Ik heb helaas hetzelfde met mijn Z Fold 2
Kom er ook niet achter waarom mijn telefoon de wifi steeds uitzet....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes