Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige modus opstarten lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 01:21 AM)
732 Weergaven
Nina-m
Pioneer
Opties
Hallo. Ik kan mijn Samsung galaxy A50 niet in de veilige modus krijgen. De telefoon blijf trillen en er komt iedere keer weer het icoon Samsung A50 te staan. Ook staan de standaard apps van Samsung niet in Galaxy store. Wel de updates maar de rest niet. Veel apps vragen om veel mogelijkheden zoals toegang tot mijn telefoon, camera, contacten, microfoon enzovoort. Ik kan dat niet aanpassen. Ik heb deze telefoon destijds met een abonnement aangeschaft maar dat is inmiddels overgegaan naar een ander abonnement. Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord, er komt automatisch een foto in het klembord te staan. Het klembord moet ik eerst indrukken en vervolgens de gekopieerde afbeelding verwijderen dit terwijl ik het niet zelf heb gekopieerd. 😶
0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nina-m, goedemorgen.

Wij kunnen dit op afstand niet beoordelen, hiervoor zal je telefoon onderzocht dienen te worden in één van onze servicepunten. Wat je nog kan proberen is om de telefoon aan te sluiten op een PC en dan met Smart Switch je telefoon te herstellen. Kijk hier voor meer informatie over Smart Switch: Smart Switch | Apps & Services | Samsung NL

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Hallo. Er is sinds vandaag een nieuw probleem bijgekomen. Het geluid doet niks meer. Ik heb vandaag een nieuwe topic aangemaakt. De telefoon lijkt wel een eigen willetje te hebben. Ik zie net dat er een reactie bij is gekomen. Of het in de veilige modus wél werkt (het geluid) zal dat zo even checken.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Nina-m, is het nog gelukt? En kun je trouwens wel nog bellen of kom er helemaal geen geluid meer uit je toestel? 

Groeten, 

Joey

Nina-m
Pioneer
Opties
Hey hoi. Het geluid doet het weer. Door de telefoon in veilige modus op te starten. Het geluid aan te passen. Daarna in gewone modus en de zijkanten aan gedrukt te hebben. Alleen werd de batterij zo heet. De batterij was aan het opzwellen. Ik heb de telefoon ter reparatie aangeboden en is weer in orde.