06-04-2022 09:09 PM - bewerkt 06-04-2022 09:13 PM
Hallo,
Ik heb sinds enige tijd problemen met het opladen van mijn smartphone.
Het lijkt erop dat het kabeltje van mijn smartphone goed werkt. Op het werk laad mijn smartphone wel snel op.
Maar echter thuis lukt dat niet. Thuis kan ik alleen langzaam opladen of normaal laden. Dit verschilt van plek tot plek in huis.
Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Groet, Arnoud
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-04-2022 11:00 AM
Wat gebeurd er als je de oplader mee naar werk meeneemt en daar probeert? Dat het van plek tot plek verschilt bij jou thuis is ook niet goed. Probeer het eerst op werk en laat het dan even weten. Mocht die nog niet goed zijn kun je als je garantie hebt een aanspraak doen daarop.
op 08-04-2022 03:42 PM
Hi @Arnoud2, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Gebruik je thuis dezelfde oplader en kabel als op het werk? Staat er bij Bixby-routines misschien een routine geprogrammeerd?
Groeten,
Martijn
op 07-04-2022 11:00 AM
Wat gebeurd er als je de oplader mee naar werk meeneemt en daar probeert? Dat het van plek tot plek verschilt bij jou thuis is ook niet goed. Probeer het eerst op werk en laat het dan even weten. Mocht die nog niet goed zijn kun je als je garantie hebt een aanspraak doen daarop.
op 07-04-2022 11:55 PM
Op mijn werk laad mijn smartphone wel snel op met hetzelfde kabeltje. Ook met een ander kabeltje heb ik hetzelfde probleem en ook dan wordt mijn telefoon op het werk wel snel opgeladen.
op 08-04-2022 09:45 AM
op 08-04-2022 03:42 PM
Hi @Arnoud2, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Gebruik je thuis dezelfde oplader en kabel als op het werk? Staat er bij Bixby-routines misschien een routine geprogrammeerd?
Groeten,
Martijn
op 12-04-2022 10:49 PM
Het lijkt erop dat de oplossing zat in een ander kabeltje en een Bixby-routine die ik had ingesteld. Dank voor het meedenken.