Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige modus opstarten lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 01:21 AM)
724 Weergaven
Nina-m
Pioneer
Opties
Hallo. Ik kan mijn Samsung galaxy A50 niet in de veilige modus krijgen. De telefoon blijf trillen en er komt iedere keer weer het icoon Samsung A50 te staan. Ook staan de standaard apps van Samsung niet in Galaxy store. Wel de updates maar de rest niet. Veel apps vragen om veel mogelijkheden zoals toegang tot mijn telefoon, camera, contacten, microfoon enzovoort. Ik kan dat niet aanpassen. Ik heb deze telefoon destijds met een abonnement aangeschaft maar dat is inmiddels overgegaan naar een ander abonnement. Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord, er komt automatisch een foto in het klembord te staan. Het klembord moet ik eerst indrukken en vervolgens de gekopieerde afbeelding verwijderen dit terwijl ik het niet zelf heb gekopieerd. 😶
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Nina-m, goedemiddag. 

Hoe gaat het inmiddels met jouw telefoon? Het wil niet echt vlotten geloof ik? Misschien een beetje veel werk en zeker niet het leukste klusje maar afgaande op hetgeen je hierboven omschrijft zou ik een fabriek reset voorstellen. Maak wel eerst een back-up van je telefoon en WhatsApp maar zet de back-up van je apps en instellingen niet terug. Stel deze opnieuw in en installeer je apps vanuit de Google PlayStore.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nina-m, goedemorgen.

Hoe gaat het nu met je telefoon? Is het je nog gelukt om deze bij te werken via SmartSwitch? Je kan je telefoon ook via een knoppencombinatie terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk hier voor meer informatie: Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland

Lukt dit ook niet dan zal de volgende stap een reparatie worden.

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Nina-m
Pioneer
Opties
Om in de safe mode te komen zet ik eerst de telefoon uit. Vervolgens houdt ik alle knoppen vast, tot de telefoon opstart, daarna houdt ik de onderste knop en die daarboven vast.
0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Bedankt. Het opstarten in de veilige modus is gelukt. Door 2x op de rode knop in het beginscherm te drukken. 🙂
Nadat ik in de veilige modus kwam kon ik géén sms versturen. Wel bellen maar dus niet sms'en. 🤔 Ook kon ik in zowel playstore als galaxystore de geïnstalleerde app niet terugvinden. Wel 1 die er op leek maar na gecheckt te hebben het niet bleek te zijn. Beetje apart oftewel in het fries gezegt "sûver nûver,, 😁
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Nina-m, goedemiddag. 

Hoe gaat het inmiddels met jouw telefoon? Het wil niet echt vlotten geloof ik? Misschien een beetje veel werk en zeker niet het leukste klusje maar afgaande op hetgeen je hierboven omschrijft zou ik een fabriek reset voorstellen. Maak wel eerst een back-up van je telefoon en WhatsApp maar zet de back-up van je apps en instellingen niet terug. Stel deze opnieuw in en installeer je apps vanuit de Google PlayStore.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Hoi Martijn. Ook dat lukt helaas niet. Nu heb ik sinds kort ook problemen met het toetsenbord. Die pupupt iedere keer als ik iets in wil toetsen. Fabriekreset kan alleen als WiFi aanstaat maar alle apps echt alle kunnen WiFi beheren. 😔😱
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De smaken beginnen nu wel een beetje op te raken. Heb je de mogelijkheid om je telefoon anders te verbinden met een computer? Via de computer kan je ook gebruik maken van SmartSwitch. Hiermee kan je je telefoon back-uppen, bijwerken en herstellen.

Wanneer dit ook niet lukt zal een reparatie de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Ik zal op korte termijn dat proberen. Ik houdt je op de hoogte.
Nina-m
Pioneer
Opties
Hallo. De telefoon start iedere keer 2x op. 2x hetzelfde geluid achter elkaar. Terwijl het 1x zou moeten zijn. Het lijkt op een schaduw account.
Ik had de telefoon verbonden met mijn computer. Geprobeerd om te doen wat je had aangegeven. Maar dat is me helaas niet gelukt. Op mijn computer kwam er een update mee die (na het uitgezocht te hebben) niet van Samsung zelf was. Die heb ik weten te verwijderen. Het kwam via windows store mee met optionele updates. Het gaf aan: Samsung sam. Rond 54,5 kb.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nina-m, goedemorgen.

Hoe gaat het nu met je telefoon? Is het je nog gelukt om deze bij te werken via SmartSwitch? Je kan je telefoon ook via een knoppencombinatie terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk hier voor meer informatie: Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland

Lukt dit ook niet dan zal de volgende stap een reparatie worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Goedemiddag @MartijnK het lukt helaas niet. Ik heb van alles geprobeerd. Ik zou graag willen weten hoe veel zoiets kan gaan kosten om de telefoon te laten repareren? Ik heb helaas niet veel geld. Zodoende de vraag.
0 Likes