op 07-04-2022 01:21 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-04-2022 04:08 PM
HI @Nina-m, goedemiddag.
Hoe gaat het inmiddels met jouw telefoon? Het wil niet echt vlotten geloof ik? Misschien een beetje veel werk en zeker niet het leukste klusje maar afgaande op hetgeen je hierboven omschrijft zou ik een fabriek reset voorstellen. Maak wel eerst een back-up van je telefoon en WhatsApp maar zet de back-up van je apps en instellingen niet terug. Stel deze opnieuw in en installeer je apps vanuit de Google PlayStore.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 30-05-2022 10:27 AM
Hoi @Nina-m, goedemorgen.
Hoe gaat het nu met je telefoon? Is het je nog gelukt om deze bij te werken via SmartSwitch? Je kan je telefoon ook via een knoppencombinatie terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk hier voor meer informatie: Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland
Lukt dit ook niet dan zal de volgende stap een reparatie worden.
Groeten,
Martijn
op 07-04-2022 10:52 AM
op 10-04-2022 10:27 AM
op 11-04-2022 04:08 PM
HI @Nina-m, goedemiddag.
Hoe gaat het inmiddels met jouw telefoon? Het wil niet echt vlotten geloof ik? Misschien een beetje veel werk en zeker niet het leukste klusje maar afgaande op hetgeen je hierboven omschrijft zou ik een fabriek reset voorstellen. Maak wel eerst een back-up van je telefoon en WhatsApp maar zet de back-up van je apps en instellingen niet terug. Stel deze opnieuw in en installeer je apps vanuit de Google PlayStore.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 10-05-2022 04:26 PM
op 10-05-2022 04:47 PM
De smaken beginnen nu wel een beetje op te raken. Heb je de mogelijkheid om je telefoon anders te verbinden met een computer? Via de computer kan je ook gebruik maken van SmartSwitch. Hiermee kan je je telefoon back-uppen, bijwerken en herstellen.
Wanneer dit ook niet lukt zal een reparatie de volgende stap worden.
Groeten,
Martijn
op 10-05-2022 05:17 PM
op 25-05-2022 01:31 PM
op 30-05-2022 10:27 AM
Hoi @Nina-m, goedemorgen.
Hoe gaat het nu met je telefoon? Is het je nog gelukt om deze bij te werken via SmartSwitch? Je kan je telefoon ook via een knoppencombinatie terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk hier voor meer informatie: Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland
Lukt dit ook niet dan zal de volgende stap een reparatie worden.
Groeten,
Martijn
op 30-05-2022 01:16 PM