Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

hoe krijg ik de schermbeveiling uit (pincode). Samsung A12 -simyo abbonement.

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
106 Weergaven
Members_rJ4733y
Apprentice
Opties

Helaas, mijn vrouw heeft mentale problemen en de pincode steeds intypen is een last. ik had altijd geen pincode en nu blijft de A12 er om vragen. Dit wil ik kwijt. ik zie bij  beveiliging,etc en al de adviezen op internet niet iets dat werkt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SatdeWat
Explorer
Opties
Als het goed is als je je pincode 1x hebt ingevuld kom je hier op uit, Dan kan je daar op geen klikken en dan heb je dus geen schermbeveiliging meer1748172129121.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
SatdeWat
Explorer
Opties
Bij instellingen staat vergrendelscherm en AOD, als je daar op klikt zie je bovenaan type schermbeveiliging, daar kan je op klikken, moet je de huidige code invullen en dan kan je hem daar verwijderen!
Members_rJ4733y
Apprentice
Opties

inderdaad kom ik bij type schembeveiliging en daar onder staat "pincode"ik klik er op en dan vraagt hij weer om pincode, ik toets gereed of volgende en dan vraagt hij weer om pincode. Ik zie nergens "verwijderen"

0 Likes
Oplossing
SatdeWat
Explorer
Opties
Als het goed is als je je pincode 1x hebt ingevuld kom je hier op uit, Dan kan je daar op geen klikken en dan heb je dus geen schermbeveiliging meer1748172129121.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rJ4733y,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag! Ben je eruit gekomen met het advies van SatdeWat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_rJ4733y
Apprentice
Opties

Ja, opgelost. Het interessante is, er staat inderdaad "geen" maar dat staat niet in blauwe letters. Bij de meeste andere opties en keuzes kan je kiezen uit meerdere oplossingen. Dus ik lees daar overheen. Als er gestaan had "wel' of "geen" schermbeveiling in blauw bijv dan valt je oog er op. Dank!!!!