Hello, I'm trying to install Good Lock to revert my homescreen to 4x5, but when trying to install Good Lock for that, I get a... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Hello, I'm trying to install Good Lock to revert my homescreen to 4x5, but when trying to install Good Lock for that, I get a... Bekijk bericht |
I've installed an app on my A52 from the PlayStore. It is associated to the Android work account. I need it to be switched to my own Google... Bekijk bericht |
Bij wie moet je zijn die weet waneer je update officieel komt wor er beetje simpel van update stond er nu weer weg.. wie kan mij helpe Zie... Bekijk bericht Heb van alles al gedaan vanmorgen stond tie klaar en weer weg.. galaxy A16 5G Bekijk bericht |
Verhalen Bekijk bericht Ga na Instellingen -> Apps dan zie je daar een pijl met drie streepjes er naast klik daar op en vink... Bekijk bericht |
Als ik de kaart bij strava uit zoom krijg ik een wit scherm te zien.wie weet de oplossing Bekijk bericht Goedemorgen, Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Bij problemen met een third party app zul je bi... Bekijk bericht |
Avatar editor heb ik niet in de smartphone S21 FE van Els. Om zeker te weten of dat klopt heb ik het bijgewerkt. Tikte daarna twee keer op... Bekijk bericht |
Zijn er op dit forum mensen met samsung A16 5G uit Nederland en die hier woont die dus de update one ui 7 android 15 al gehad heeft ... Bekijk bericht |
Ik wil graag de 3rd party app installeren in de link hieronder maar ik krijg de melding dat ik machtiging moet verlenen. De slider staat echter... Bekijk bericht Staat bij jou in instellingen bij beveiliging en privacy de fuctie automatisch blokkeren? Anders zal... Bekijk bericht |
Hallo, Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon: de a56. Tijdens het instellen blijft de telefoon aangeven dat die niet met onze wifi... Bekijk bericht Dit gebeurt thuis, maar ook ergens anders geprobeerd. Omdat de wifi op de telefoon zichzelf zo snel ... Bekijk bericht |
Weet iemand waarom de Griekse taal niet meer voorkomt op de lijst van taalmogelijkheden van het toetsenbord? Ik heb een Samsung A55. Bekijk bericht Top, goed dat je het gevonden hebt. Had net ook al een berichtje achter gelaten bij je andere topic ... Bekijk bericht |
Vlg. het schema bij de informatie op members zou deze upgrade "voltooid" zijn voor de A55 G5. Inmiddels zitten we al dik in juni,... Bekijk bericht |
Ik heb een fabrieksreset gedaan en nu krijg ik de foto's in mijn veilige map niet terug omdat die met een account zijn gemaakt die ik niet meer... Bekijk bericht Hallo @Arie643, Dat is een goede vraag. De veilige map kan alleen geopend worden met de betreffende ... Bekijk bericht |
Ik heb de update nog steeds niet gehad bekende van mij heeft de zelfde die wel Heel vreemd graag reacties Bekijk bericht |
hallo, op mijn oude A53 werkte de Merlin bird app prima. De app kon de volgels goed horen en determineren. Op de #A56 5G werkt de app niet. Geluid... Bekijk bericht |
Na de update naar one ui 7 en android 15 verliest de telefoon de connectie met mijn usb DAC binnen een minuut. Voor de update werkte alles prima.... Bekijk bericht En het probleem is opgelost. Alles doet het weer. Geen idee wat de oorzaak was..... Bekijk bericht |
Mijn telefoon trilt zonder meldingen. Dit is sinds de update. Blijkt een pasje met chip te zijn. In mijn geval rijbewijs. Echter erg onhandig om... Bekijk bericht Hallo @memyselfandI1, Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag verder. Dit kan inder... Bekijk bericht |
Goedendag. Ik heb sinds kort de a55. Nu zit daar geen galerij app standaard op. De samsung galerie is niet te vinden. ... Bekijk bericht Zoek eens op gallery in de galaxy store. Wat ik ook heb gemerkt is dat ik de melding krijg van galer... Bekijk bericht |
Vanaf en paar weken terug had ik problemen met de telefoon opladen. Tijdens het opladen stopte die ineens en daarna ging die verder met opladen. En... Bekijk bericht Misschien iets met de oplaad poort en moedboard hen ik ook gehad met diverse kabels en als de tel ve... Bekijk bericht |
Goedendag, een vraagje. Op mijn nieuwe A56 zie ik ter hoogte van de volume knoppen een lichte streep. Mijn A54 erbij... Bekijk bericht |
Heb net update gehad beveiligs software update maar nog geen android 15 staat nog voor juni wel gedownload zonder wifi Hopelijk... Bekijk bericht Janzeker maar staat voor deze maand en zag daarstraks eindelijk update was t nog beveiligingsupdate ... Bekijk bericht |