Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Sinds enige tijd kan ik met mijn Samsung A35 alleen muziek streamen van mijn WD Mycloud NAS (via de Mycloud app) als ik de smartphone opnieuw... Bekijk bericht
I've installed an app on my A52 from the PlayStore. It is associated to the Android work account. I need it to be switched to my own Google... Bekijk bericht
Bij wie moet je zijn die weet waneer je update officieel komt wor er beetje simpel van update stond er nu weer weg.. wie kan mij helpe
Zie... Bekijk bericht
Ik wil graag de 3rd party app installeren in de link hieronder maar ik krijg de melding dat ik machtiging moet verlenen. De slider staat echter... Bekijk bericht
Ik heb een fabrieksreset gedaan en nu krijg ik de foto's in mijn veilige map niet terug omdat die met een account zijn gemaakt die ik niet meer... Bekijk bericht
Na de update naar one ui 7 en android 15 verliest de telefoon de connectie met mijn usb DAC binnen een minuut. Voor de update werkte alles prima.... Bekijk bericht
Mijn telefoon trilt zonder meldingen. Dit is sinds de update. Blijkt een pasje met chip te zijn. In mijn geval rijbewijs. Echter erg onhandig om... Bekijk bericht
Vanaf en paar weken terug had ik problemen met de telefoon opladen. Tijdens het opladen stopte die ineens en daarna ging die verder met opladen. En... Bekijk bericht