Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

One ui 7 android 15

(Topic created on: 3 weeks ago)
233 Views
DeL-Vetio
Navigator
Options
Geweldige update ik raad het aan
Super snel
Werkt perfect je kan veel meer
En lijkt bijna op iphone

Zie graag reacties

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Ajay-A
Community Manager
Options

Hallo @Cato89,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het. Je kan jouw feedback via een foutrapport naar ons sturen via de Samsung Members-app. Het is dan intern bij ons bekend. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

View solution in context

0 Likes
7 REPLIES 7
Cato89
Student
Options
Ik ben niet zo tevreden. Sinds de update laden vele apps heel traag of gewoon niet. Al meerdere keren mobiel helemaal uitgezet. Ook overbodige data en apps verwijderd. Het probleem blijft.
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Options

Ik heb hier een A54 en alles werkt goed, zelfs de batterij. Het lijkt er ook op dat hij nu langer mee gaat

0 Likes
DeL-Vetio
Navigator
Options
Telefoon uitschakelen 5 a 10 minuutjes helpt ooj
0 Likes
DeL-Vetio
Navigator
Options
Werkt nu veel beter heb ook t idee dat batterij langer mee gaat en apps sneller werken
0 Likes
Shayvano
Apprentice
Options
Zo slechte update, ik je iPhone dan moet je iphone nemen... Samsung verpest...
0 Likes
DeL-Vetio
Navigator
Options
Nee samsung en apple evenaren elkaar binnen nou en paarjaar alleen t hele eieren eten is samsing is betaalbaar en zijn kwalitatief allebei heel hoog aangeschreven
Solution
Ajay-A
Community Manager
Options

Hallo @Cato89,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het. Je kan jouw feedback via een foutrapport naar ons sturen via de Samsung Members-app. Het is dan intern bij ons bekend. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes