Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Updates in de Play Store

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2024 12:12 AM)
394 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Mijn A55 heeft al een tijd (een dag of wat) geen app updates gemeld, terwijl ik in de Play Store zag dat er voor 6 apps updates beschikbaar zijn.
Alle instellingen van de Store nogmaals gechecked: alles staat correct.

Weet iemand hoe vaak er beschikbare updates gemeld worden door de Play Store? Is dit na x dagen, of is dit bij meer dan x beschikbare updates? Ik heb geen idee, maar ga er vanuit dat niet iedere beschikbare update in de statusbalk bovenin direct wordt gemeld......
Wie weet meer over deze materie?
Spring naar oplossing
12 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lionman,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Dank voor het aanbod, maar inmiddels ben ik zelf ook een stuk verder gekomen.
Ik heb ook uitgevonden waar de instellingen te vinden zijn v.w.b. de updates in de Galaxy Store. Ik heb 'm op "alleen via WiFi" staan.

Vreemd blijft wel dat sommige apps welke ik ooit binnengehaald heb via de Play Store (en daar ook te vinden zijn) eveneens in de Galaxy / Samsung Store staan.....!
Een voorbeeld is b.v. de Netflix app. Deze staat zowel bij de geïnstalleerde apps in de Play Store als in de Galaxy Store.
Iemand die me dit kan uitleggen??
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie lionman,

Het is mooi om te lezen dat je de issue hebt opgelost.

Over de stores, het gaat om 2 verschillende stores die beide toegang hebben tot jouw toestel om te zien welke apps erop zijn geïnstalleerd. 

Laat weten wanneer je meer vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes