Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Updates in de Play Store

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2024 12:12 AM)
389 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Mijn A55 heeft al een tijd (een dag of wat) geen app updates gemeld, terwijl ik in de Play Store zag dat er voor 6 apps updates beschikbaar zijn.
Alle instellingen van de Store nogmaals gechecked: alles staat correct.

Weet iemand hoe vaak er beschikbare updates gemeld worden door de Play Store? Is dit na x dagen, of is dit bij meer dan x beschikbare updates? Ik heb geen idee, maar ga er vanuit dat niet iedere beschikbare update in de statusbalk bovenin direct wordt gemeld......
Wie weet meer over deze materie?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick-H
Voyager
Opties
Vermoedelijk staan de app updates uit de Google Play Store op automatisch bijwerken. Samsung store updates staan toch ook vaak op automatisch bijwerken.
Hoevaak en hoe snel dit gebeurd durf ik niet te zeggen maar ik denk vooral snachts als je telefoon bij veel mensen minder in gebruik is.
Met de Netflix app heb ik ook het enigste verschil lijkt een ander versie nummer, mogelijk geeft Samsung de voorkeur deze via de Samsung store te update ipv de Google Store
Met Adobe Reader heb ik dit namelijk ook

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
lionman
Pathfinder
Opties
Geen van deze posts geven een antwoord op mijn vraag......
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Vreemd dat niemand een antwoord heeft.
Nogmaals: de vraag is simpel. Wanneer wordt in de statusbalk gemeld dat er app updates beschikbaar zijn? Ik constateer dat niet iedere update wordt gemeld, maar misschien na 10 of meer updates....?
Het blijft erg wazig!
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Inmiddels zie ik de Play Store dat er 7 updates beschikbaar zijn, maar ik krijg nog steeds geen melding in de statusbalk (links bovenin).
Erg vreemd. Ik wacht nog maar even, kijken of er toch nog een melding gaat komen.
Aan instellingen kan het in ieder geval niet liggen, die staan goed.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Ik krijg altijd meldingen vanuit de Play Store als er ca. 20 updates zijn
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Even op mijn vorige antwoord: dat is zo ongeveer om de 2 a 3 weken.
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Dank je. Ik wacht maar rustig af.......
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Het blijkt nu dat er geheel autonoom, dus zonder mijn tussenkomst, app updates worden verwerkt op mijn telefoon. Dit ondanks het feit dat de instellingen exact hetzelfde staan als op mijn A70. Heel apart!
Nog vreemder is dat dit niet geldt voor apps uit de Samsung shop. Daar worden updates aangekondigd en moet ik zelf aangeven dat ik ze wil installeren.
Ook vreemd is dat de Netflix app laatst bij de Samsung uodates zat en niet bij updates uit de Play Store.

Hoofdzaak is dat het allemaal klopt, maar vreemd blijft het zeker......
0 Likes
Oplossing
Nick-H
Voyager
Opties
Vermoedelijk staan de app updates uit de Google Play Store op automatisch bijwerken. Samsung store updates staan toch ook vaak op automatisch bijwerken.
Hoevaak en hoe snel dit gebeurd durf ik niet te zeggen maar ik denk vooral snachts als je telefoon bij veel mensen minder in gebruik is.
Met de Netflix app heb ik ook het enigste verschil lijkt een ander versie nummer, mogelijk geeft Samsung de voorkeur deze via de Samsung store te update ipv de Google Store
Met Adobe Reader heb ik dit namelijk ook
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Blijft toch vreemd, want de instellingen op mijn A70 waren exact hetzelfde. Toch moest ik daar (na een melding over beschikbare updates) expliciet aangeven dat ik ze wilde downloaden en installeren.

De instellingen v.w.b. het updaten uit de Samsung shop heb ik overigens nog niet kunnen vinden.....
0 Likes