Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apparaat onbruikbaar tot iemand belt.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2024 06:55 AM)
251 Weergaven
rhju
Pioneer
Opties
Het gebeurde eerder mat mijn A52, vanaag met mijn A54. De telefoon is niet te ontgrendelen. Druk op de powerknop laat wel de vingerafdruk scanner zien, maar deze aanraken geeft alleen een wit scherm. Naar boven vegen om de pincode in te voeren geeft alleen een wit scherm. Opnieuw opstarten of uitschakelen wordt op ge gebruikelijke manier geverifieerd, maar verder genegeerd. Er is echt helemaal niets meer mogelijk. En dat blijft zo voorgoed.

Gelukkig is er een methode die het apparaat weer tot leven wekt: met een andere telfoon deze telefoon bellen, brengt hem weer tot leven.
0 Likes
10 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je al eens de telefoon in de veiligemodus opgestart?
0 Likes
rhju
Pioneer
Opties
Opstarten in veilige mode is "iets doen". En ik kan dan niets doen. Ook niet uitschakelen dus.
Het is in drie jaar twee keer voorgekomen. Je kunt dan helemaal niets meer. Ik dacht eerst bug in Android 14, maar de vorige keer was mijn oude A52 met Android 12.
Ik zou alleen graag weten of die situatie beken is.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je gegevens van a52 naar je a54 gekopieerd via de smartswitch?
rhju
Pioneer
Opties
Nee. Helemaal opnieuw geïnstalleerd. Maar wel de apps van de Google back-up teruggezet.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Stel dat je weer naar de fabrieksinstellingen gaat zet de apps nog niet terug via Google backup, kijk wat er dan gebeurt.
Kanjers
Pathfinder
Opties
Wrs zit de fout in een app en zet je die fout via drive over
rhju
Pioneer
Opties
Ja, maar dat is echt onzinnig. Het probleem is in drie jaar twee maal voorgekomen. Ik ben niet op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Terug naar de fabrieksinstelling en dan kijken wat er gebeurt? Alleen een dag werk. meer niet.
0 Likes
rhju
Pioneer
Opties
Is best mogelijk. Zodra ik daar tijd voor heb zal ik eens zien of ik het kan veroorzaken. Voor nu zie ik het niet als een probleem.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rhju,

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide uitleg. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager