op 25-10-2024 02:26 PM
Hallo. Wie kan me aub helpen met dit mysterieus fenomeen ? Ik heb een A34 én tevens een groot probleem. Als ik een inkomende oproep krijg, dan rinkelt de gsm slechts één maal. Dit gebeurt bij Whatsapp oproepen maar ook bij Telenet oproepen. Als ik met mijn vast toestel naar mijn GSM bel, dan rinkelt hij wel het gewone aantal keren. Bij een inkomende oproep hoor ik één enkele biep, zoals bij een berichtje. Als ik vlug ben, kan ik het gesprek alsnog ontvangen maar zie wel eerst het bericht "gemiste oproep". Bij instellingen van mijn GSM en bij Whatsapp staat alles correct.
Mijn ringtone is Retro 's Phone, Meldgeluid Spaceline, Meldingen staat 'aan'
Ik weet het echt niet meer.....zucht.
Alvast erg bedankt voor de reacties.
op 27-10-2024 08:35 PM
❄️
op 28-10-2024 04:28 PM
Hi, Ik stelde een vraag. Kan ik een antwoord verwachten ?
op 28-10-2024 04:30 PM
Hello. Who can please help me with this mysterious phenomenon? I have an A34 and also a big problem. When I receive an incoming call, the mobile phone rings only once. This happens with WhatsApp calls but also with Telenet calls. When I call my mobile phone from my landline, it rings the usual number of times. When I receive an incoming call, I hear a single beep, like a message. If I'm quick, I can still receive the call, but I'll see the "missed call" message first. Everything is correct in the settings of my mobile phone and WhatsApp.
My ringtone is Retro's Phone, Notification sound Spaceline, Notifications are 'on'
I really don't know anymore.....sigh.
Thank you very much in advance for the responses.
op 31-10-2024 11:23 AM
Hallo @Elisabethdec,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je dit ervaart ook op andere ringtones, ook wanneer alles up-to-date is en na het opnieuw opstarten van het toestel raden we aan om de cache te wissen van het toestel via de recovery menu. Schakelt hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay