Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon start niet meer op na laatste software update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2024 12:31 AM)
964 Weergaven
dnns90
Apprentice
Opties
Goedenavond, vanmiddag heb ik een update uitgevoerd op mijn samsung a52 4g. Hierna is de telefoon blijven hangen in het opstart scherm. Uitzetten gaat wel maar start daarna vanzelf weer op en blijft weer hangen. Ben nu zover dat ik in het samsung android recovery menu ben gekomen. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen zonder al mijn gegevens kwijt te raken die in intern geheugen staan? Weet niet of hier altijd optijd is geupdate dus durf een fabrieksintellingen reset nog niet aan. Alvast super bedankt!
0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je geen backup hebt is dat erg lullig. Voortaan minstens 1x per maand een backup maken!

Als je het via Samsung zou laten repareren ben je al je data kwijt dus mij lijkt de enige optie om via Recovery een fabrieksherstel te doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kees59
Hotshot
Opties
Probeer cache delete in recovery, opnieuw opstarten misschien dat dat het probleem ook oplost.
dnns90
Apprentice
Opties
Hoi, nee helaas maar dat werkt ook niet. Bedankt voor je reactie!
0 Likes
dnns90
Apprentice
Opties
Ik heb gelukkig van veel wel backups, maar de veilige map en notities mis ik. Hier staan wel belangrijke en vertrouwde dingen in. Vandaag heb ik contact opgenomen met een telefoon zaak hier. Hij kon de software opnieuw erop zetten met behoud van bestanden etc. (Mits de bestanden door de crash en software update niet beschadigd waren) in hoeverre kan diegene echt bij je gegevens mocht die er misbruik van willen maken?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is lastig te beantwoorden. Als hij Android opnieuw installeert ben je wel al je data kwijt.
dnns90
Apprentice
Opties
Hij zei dat hij de software opnieuw kon installeren en bestanden uit het intern geheugen kon veiligstellen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Veilige map raak je sowieso kwijt als daar geen backup van is.
0 Likes
dnns90
Apprentice
Opties
Oke bedankt. En de samsung notes? Daar staan wat belangrijke notities in. Welke backups zijn aan te raden? Want google heeft drive, samsung heeft ook weer iets van backups en je hebt one drive? Alvast super bedankt voor je snelle hulp!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zie niet hoe hij je notities kan redden.
0 Likes