Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update 6.1 sim niet meer herkend.

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2024 11:23 PM)
365 Weergaven
DanieldeStoute
Student
Opties
2 update geleden is sim 1 nutteloos nu na update 6.1 sim 2 ook nutteloos. Er zijn meerdere gevallen op t web te vinden. 
Samsung help
0 Likes
14 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Kan zijn dat je een harde reset moet doen. Je kan ook eerst proberen instellingen mobiele netwerk een reset te geven kijken of dit helpt anders harde reset.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat bedoel je met nutteloos? Werken je simkaarten nog wel in andere toestellen? Graag wat meer informatie. Werkt Esim wel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DanieldeStoute
Student
Opties
Simkaart werkt wel gewoon in andere telefoon en de sd kaart doet t wel gewoon. Ik zal nu een harde reset doen. Leuk werk alle foto's overzetten.
0 Likes
DanieldeStoute
Student
Opties
E sim word niet ondersteund op een a53
0 Likes
DanieldeStoute
Student
Opties

Ik heb zojuist een harde reset uitgevoerd. En tot mijn geluk pakte de telefoon zelfs in sim 1 mijn sim kaart maaaaaar helaas de telefoon moest nog wat voltooien en hup weg was de simkaart allen noodoproepen mogelijk. heb m zojuist opnieuw opgestart en word weer herkend. Maar direct weer niet herkend. nu na opstarten word ie herkend en vul ik drie keer de juiste pincode in maar nee dat lukt niet en moet de pukcode invullen na dat te hebben gedaan vul ik n nieuwe pincode in en bevestig dit met diezelfde code nu krijg ik de melding als u nog 8 keer de verkeerde pukcode invoert dan word de sim vergrendeld.. iemand enig idee?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart. Je zou bijna denken dat de Sim Tray defect is op de een of andere manier.

Ik denk dat een reparatie de volgende beste stap is.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DanieldeStoute
Student
Opties
In sim 1 word ie steeds herkent maar gaat snel weer niet. Heb de sim nu een 3 kwartier in de sim 2 en die draait nog steeds.

Helaas 2de hands en die fijne vrouw wilde me niet de bon geven nou in ieder geval geen antwoord meer op mp.
Maar lijkt me nou niet dat iedereen een probleem.met dat simsleufje heeft.
Na de updates gebeurde het eerst met sim 1 en nu na de 6.1 sim 2.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DanieldeStoute,

Bedankt voor jouw bericht. In jouw geval kan je ook proberen een nieuwe SIMkaart aan te vragen. In sommige gevallen wil dit weleens helpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
DanieldeStoute
Student
Opties
Reeds gedaan. Helpt ook niet. Sim 1 blijft kaart niet herkennen en nu wel in sim2
0 Likes