Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A SM-T580 midi probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2021 10:47 PM)
256 Weergaven
RichardRoel
First Poster
Opties

Mijn Yamaha P125 digitale piano heb ik met een OTG adapter verbonden met mijn tablet. Ik heb configuratie

Netwerk > USB configuratie  MIDI geselecteerd

Ontwikkelaars opties,  heb ik "audio routing uitschakelen" aan gezet.

Hoewel websites in google allemaal vertellen dat het een kwestie is van kabels erin en otg adapter aansluiten lukt het me niet om de digitale piano met mijn tablet te laten communiceren.

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @RichardRoel, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Wij kunnen helaas niet garanderen dat je op deze manier een ander apparaat kunt aansluiten op je tablet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RichardRoel
First Poster
Opties

Jammer dat er bij aanschaf verteld werd dat midi aangesloten kon worden. Als ik dit wist had ik voor een IPAD gegaan.

Wanneer ik een midi interface kabel gebruik ( midi in/uit - usb A - otg adapter  - micro usb ) zal het dan wel werken of is de samsung SM-T580 ( of een ander samsung tablet) eigenlijk helemaal niet compatible met OTG en of midi instrumenten??

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

OTG is op een hoop devices zeker wel mogelijk echter kunnen we niet garanderen dat je hierop ook een input kunt ontvangen vanaf een digitale piano of ander sounddevice.

Groeten,

Martijn

0 Likes
RichardRoel
First Poster
Opties

dank voor het snelle antwoord,

dit brengt me echter tot de volgende vraag..

wanneer ik een kabel net USB type B naar MICRO USB aanschaf, werkt het dan wel??

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat kunnen we je helaas niet garanderen, OTG werkt wel voor een hoop producten via de USB-C aansluiting.

Groeten,

Martijn

0 Likes
RichardRoel
First Poster
Opties

vandaar de vraag kabel direct zonder on the go  van de usb type B  mannelijk van de yamaha digitale piano  naar de usb micro mannelijk van het tablet ( dus geen OTG adapter maar één kabel van de piano naar het tablet met de USB midi instelling)

0 Likes
RichardRoel
First Poster
Opties

het lijkt er op dat dit geen  otg probleem is. misschien dat iemand kan adviseren welk tablet wel goed samenwerkt met een digitale piano met usb - b  aansluiting

0 Likes