Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Ik gebruik de standaard outlook app op mijn telefoon. Ik heb 5 gekoppelde emailaccounts, 4 van mijn werk en 1 hotmail. De app haalt de mail... Bekijk bericht
van de week mijn a50 ontvangen en alvast vingerafdruk ingestalleerd. vandaag kan ik ineens niet meer ontgrendelen via vingerafdruk en vraagt hij... Bekijk bericht
Sinds kort krijg ik geen meldingen meer bij een training terwijl dit altijd het geval was. Instellingen nagekeken en die staan allemaal goed.... Bekijk bericht
Hoihoi!
Sinds 2 weken heb ik een nieuwe Samsung Galaxy A51, heel blij mee. Het enige probleem ondervind ik bij het overzetten van de foto's... Bekijk bericht
De email app op mijn Samsung A71 heeft blijkbaar wijzigingen ondergaan. In de map Prullenbak kan ik de mails niet meer (definitief) verwijderen.... Bekijk bericht
Hoe kan ik inkomende gesprekken doorverbinden naar een ander mobiel nummer?
Ik bedoel niet direct doorschakelen, maar hoe kan ik een klant die... Bekijk bericht
Sinds de Oktober update met beveiligingsupdates en Cameraverbeteringen, merk ik iets raars aan mijn A71. Ik gebruik de camera veel om video's... Bekijk bericht
De laatste dagen loop de batterij van mijn A6 plots heel snel leeg. Daarvoor kwam ik gerust een dag toe. Nu is hij meestal 's avonds opgeladen... Bekijk bericht
Sinds 2 dagen heb ik de A71 maar ik vind dat de batterij erg snel leegloopt.
Toen ik me was aan het orrienteren werd juist de batterij... Bekijk bericht
Hallo, Ik heb sinds een paar maand een A51 en ondervind al sinds begin bluetooth issues MET cover, zonder cover heb ik dit niet. Eerste cover was... Bekijk bericht
mijn A5 2017 verbreekt steeds de Wi-Fi, internet niet beschikbaar, daarna opnieuw verbinden en dan gaat het weer 5 minuten goed.
alles al... Bekijk bericht
Contact gehad via wapp ik heb alles geprobeerd wat ze zeggen.
Tel. Opnieuw opstarten / werkte niet
Tel. uitschakelen en opnieuw opstarten /... Bekijk bericht
Mijn 'standaard' camera werkt sinds een paar weken niet meer normaal, geeft alleen wazig beeld. De groothoek lens en camera aan de voorkant... Bekijk bericht
Hallo,
vandaag heb ik mijn nieuwe toestel gekocht, alleen werkt Snapchat niet tot behoren. Als ik de app probeer te openen stopt deze... Bekijk bericht
Telefoon inmiddels ongeveer half jaar in bezit. Gedurende deze periode zijn er een aantal momenten geweest, waarbij de telefoon zichzelf ging... Bekijk bericht