Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

#5G #ANDROID 11

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2021 05:15 PM)
175 Weergaven
Pettel
Journeyman
Opties
Aan de rand van Rotterdam wonende ontvang ik 5G. Kan iemand mij vertellen op welke frequentie? Aangezien Vodafone gewoon het 4G netwerk gebruikt. Ik heb KPN die duidelijk sneller is met 5G. Ook vraag ik mij af waarom nog steeds geen ANDROID 11 ?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @Pettel,

Op dit moment is in Nederland alleen de lage frequentie-rijkwijdte voor 5G actief. De overheid heeft door dat 5G frequenties ongeveer hetzelfde zijn als foto's van de bruiloft van Grapperhaus; in delen vrijgeven levert meer op.

De belangrijkste frequentie wordt pas in 2022 door de overheid geveild. Dat die nog niet beschikbaar zijn ligt dus niet aan je provider :winking-face:

Vodafone gebruikt inderdaad alleen nog de 4G frequenties, waardoor 4G bij Vodafone soms zelfs sneller is dan 5G... KPN en T-Mobile doen het beduidend beter. Als je specifieke details over de frequenties op jouw locatie wilt weten, dan kun je dat het beste aan je provider vragen.

Wat betreft Android 11: welke telefoon heb je precies?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @Pettel,

Op dit moment is in Nederland alleen de lage frequentie-rijkwijdte voor 5G actief. De overheid heeft door dat 5G frequenties ongeveer hetzelfde zijn als foto's van de bruiloft van Grapperhaus; in delen vrijgeven levert meer op.

De belangrijkste frequentie wordt pas in 2022 door de overheid geveild. Dat die nog niet beschikbaar zijn ligt dus niet aan je provider :winking-face:

Vodafone gebruikt inderdaad alleen nog de 4G frequenties, waardoor 4G bij Vodafone soms zelfs sneller is dan 5G... KPN en T-Mobile doen het beduidend beter. Als je specifieke details over de frequenties op jouw locatie wilt weten, dan kun je dat het beste aan je provider vragen.

Wat betreft Android 11: welke telefoon heb je precies?

kevin-sig
Pettel
Journeyman
Opties
Momenteel de Samsung A53 5G
0 Likes
Pettel
Journeyman
Opties
Er is een hele, wel enigzins ingewikkeld, prettige app voor. Ik werk zelf altijd graag met een VPN verbinding. En met een steeds wisselend MAC-adres via Proton VPN. Het instellen van wisselende MAC adressen is simpel in te stellen in de instellingen van het toestel. (Vraag het bijv aan He Google. )
0 Likes
Pettel
Journeyman
Opties
Ik heb al een tijdje Android 13 met de UI5 van Samsung
0 Likes