Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim en sd kaart steeds korte tijd niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2020 03:54 PM)
6029 Weergaven
Madelief
First Poster
Opties

Ik heb ruim een maand een A20e.

Steeds vaker kreeg ik de melding : geen simkaart geplaatst en soms tegelijk sd- kaart niet ondersteunend of verwijderd.

Ik heb eerst bij mijn provider een nieuwe simkaart aangevraagd maar bij deze kaart gebeurd het ook. Ook doet de nieuwe sim kaart in een ander toestel het prima.

Ik heb mijn toestel maandag verstuurd voor reparatie en vanmorgen werd hij 

" gerepareerd" bezorgd.

Binnen een kwartier begonnen exact dezelfde problemen weer.

Via Whatsapp iemand proberen te bereiken begin van de middag maar geen reactie. Gewoon weer opsturen( wat wel goed geregeld was!) lijkt me niet handig..

Hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes
69 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Met wifi kan je ook whatsappen maar dat is een ander dingetje. Krijg je nu ook dezelfde melding steeds? Anders is reparatie toch wel handig helaas.. Wel erg raar dat het niet goed getest is dan..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
nic_b
First Poster
Opties

Hallo iedereen,

Ik heb reeds hetzelfde probleem met mijn Samsung Galaxy A20e.
Deze vermeld dat de Sim-kaart en SD-kaart niet aanwezig zijn.
Dit gebeurt meermaals op onverwachte momenten.
Deze melding gaat ook zelf weer weg.
Hoe kan ik het probleem reeds oplossen ?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Nicolas

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het al een wat oudere SIM-kaart/SD-kaart is, helpt het vaak om kosteloos een nieuwe aan te vragen via je provider. (SIM) En je kunt een andere SD-kaart testen.

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Ik heb nu 18 jaren gsm's in gebruik, sinds kort een Galaxy A20e.... waardeloos dat schuifje waar je sim kaart in moet.

Sinds 3 weken ca. 5 keer per uur een melding "geen sim kaart aanwezig" .Dit kost mij veel teveel tijd..... grrrrr !!

Geen zin gehad om dit rotding op te sturen ivm allerlei akties die ik dan vooraf moet doen, maar helaas zal ik dit toch moeten. Balen !!!
Volgens mij waren al die andere toestellen altijd veel beter met simplekjes bij de accu.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoi @WilmaE,

Is het al een wat oudere SIM-kaart? Dan kan het een goed idee zijn om kosteloos een nieuwe op te vragen bij je provider.

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Ja, dat las ik Bruce. 
Ik vraag me af of dat helpt; vind het schuifje echt een waardeloos prutsding 😞
Morgen komen ze het toestel ophalen en dat vind ik echt supervervelend, want ik moet dus o.a. een hele lijst aan voorbereidende zaken regelen en mijn oude toestel weer in gebruik gaan nemen ... met alle risico's dat het volgende week dus weer misgaat zoals ik hierboven las 😞 Samsung reparatie akties.jpg

0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

zojuist een fijn advies gekregen van Samsung telefonisch : ik kan beter gewoon even naar een servicelocatie gaan en ter plekke verder laten kijken :smiling-face: Ophaalservice dus gecanceld.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is een idee, alleen zijn die tijdelijk gesloten ivm het virus.

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Dankjewel Bruce, ik hoorde het zojuist van Samsung

0 Likes