Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim en sd kaart steeds korte tijd niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2020 11:08 PM)
11600 Weergaven
Madelief
First Poster
Opties

Ik heb ruim een maand een A20e.

Steeds vaker kreeg ik de melding : geen simkaart geplaatst en soms tegelijk sd- kaart niet ondersteunend of verwijderd.

Ik heb eerst bij mijn provider een nieuwe simkaart aangevraagd maar bij deze kaart gebeurd het ook. Ook doet de nieuwe sim kaart in een ander toestel het prima.

Ik heb mijn toestel maandag verstuurd voor reparatie en vanmorgen werd hij 

" gerepareerd" bezorgd.

Binnen een kwartier begonnen exact dezelfde problemen weer.

Via Whatsapp iemand proberen te bereiken begin van de middag maar geen reactie. Gewoon weer opsturen( wat wel goed geregeld was!) lijkt me niet handig..

Hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes
69 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Laat je weten hoe het is afgelopen? Houd er ook rekening mee dat als het toestel wordt geopend door een derde partij, je fabrieksgarantie komt te vervallen.

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

@BruceH , de telefoonwinkel Ede is een officieel Samsung servicecenter :winking-face:

Ik heb uitvoerig gesproken met hun en ik kan langskomen als ik wil (deze zijn wel open), maar ze zullen eventuele onderdelen toch moeten bestellen vanwege beperkte voorraad. Natuurlijk mag ik ook mijn toestel opsturen naar hun om daarna ter plekke weer alles opnieuw in te stellen met extra ogen aldaar.

Kortommmmm; van mij mag dit toestel in de prullebak, geen gedoe / herstel, en wil ik eigenlijk gewoon een nieuwe.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het servicepunt constateert dat het toestel niet te repareren valt kunnen we kijken naar een alternatieve oplossing. Of je kan het bij de verkoper aankaarten, wellicht dat zij hem voor je kunnen omruilen? 

rsz-846676
WilmaE
Pioneer
Opties

Ik heb vanochtend naar Ede gebeld, heb Mats van Samsung 2 keer aan de telefoon gehad (fijn!), nieuwe simkaart gekocht, en hik nu enorm tegen de optie "versturen ter controle/reparatie" aan... kom er ff niet uit

Verkoper heb ik nog niet benaderd vanwege dezelfde hik :winking-face:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je liever niet wilt opsturen, waarvan ik overigens niet wist dat dit mogelijk was bij een servicepunt, dan kun je het beste gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2Rhi4rq

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Thanks Bruce, zodra ik het lef heb verzameld om mijn toestel los te laten cq op te laten halen, doe ik dat 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen zorgen, komt goed! 😉

rsz-846676
WilmaE
Pioneer
Opties

Hij gaat weg en ik wil 'm never nooit meer terug !
Afgelopen 5 dagen cruciale telefoontjes gehad die telkens afgebroken werden met de melding "geen simkaart aanwezig".

Ondraaglijk 😞

Ik ga mijn fantastische Xcover 3 (met 6 barsten haha) weer opzoeken op zolder :smiling-face:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat de verkoper nog wat voor je kan betekenen? @WilmaE

rsz-846676
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Die website heb ik even bekeken, maar ik heb besloten om het vandaag direkt met de ophaalservice mee te geven naar jullie zelf.

Er zit n briefje bij dat ik een beter werkend toestel wil en het liefst de Xcover 4s :winking-face:

0 Likes