Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A51 LED indicator

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2020 09:55 AM)
13341 Weergaven
Joyce3
Pioneer
Opties

Hoi,

Een korte vraag: heeft de Galaxy A51 een LED indicator?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
zit geen lampje omheen maar je kan het scherm gebruiken daarvoor. Er zijn bepaalde apps die een cirkel om de camera maken en zo het ledje nabootsen. Standaard zit het ook in de instellingen en heet het Edge Lightning maar het effect van om de camera is alleen met een speciale versie te doen daarvoor zul je zelf een aantal handelingen moeten doen. Of je installeert een 3th party app.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KlaasEl
Journeyman
Opties

Ik kon toegang krijgen via de knop linksonder 'recente apps'. Vandaar uit verder afgehandeld. Dank voor het meedenken!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zover ik kan zien op de foto's niet. Je hebt denk ik wel Edge Lightning die je zo kan instellen dat het als een led gedraagt.
0 Likes
Joyce3
Pioneer
Opties

Dat zou eeuwig zonde zijn.....maar ik zag het op de foto's inderdaad ook niet maar misschien dat er een lampje om de camera heen zit.

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
zit geen lampje omheen maar je kan het scherm gebruiken daarvoor. Er zijn bepaalde apps die een cirkel om de camera maken en zo het ledje nabootsen. Standaard zit het ook in de instellingen en heet het Edge Lightning maar het effect van om de camera is alleen met een speciale versie te doen daarvoor zul je zelf een aantal handelingen moeten doen. Of je installeert een 3th party app.
KlaasEl
Journeyman
Opties

Ik heb Edge Lighting erop gezet... maar ik word er knettergek van... Hoe krijg ik die er weer af? Kan het niet vinden.....

0 Likes
Joyce3
Pioneer
Opties

Bij instelling even edge intypen en dan komt het naar boven. 

0 Likes
KlaasEl
Journeyman
Opties

Zo kom ik wel bij Edge, maar ik krijg het niet gewijzigd; ook niet als ik alles uit zet en een herstart doe.

0 Likes
Joyce3
Pioneer
Opties

Als ik edge intoest is bij de 3e optie "edge lightning" en daar kan ik het uitzetten. Of via de 4e optie edge screen  en daar alles uitzetten. 

0 Likes
KlaasEl
Journeyman
Opties

Nu ook geprobeerd.... ik krijg het er echt niet af, of stop....

0 Likes
Oplossing
KlaasEl
Journeyman
Opties

Ik kon toegang krijgen via de knop linksonder 'recente apps'. Vandaar uit verder afgehandeld. Dank voor het meedenken!

0 Likes