Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

LED notificaties

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2022 11:42 PM)
2217 Weergaven
Philoxenia
Apprentice
Opties
ik ben zeer bedroefd dat er dus geen LED notificaties meer om de telefoon zit. voor mij was dat een van de belangrijkste functies van de telefoon. ik ben slechthorend en hoor dus niet altijd mijn telefoon geluid en met de LED notificaties kon ik dus van afstand al zien of er iemand gebeld had of een andere melding. nu zit ik dus met voor mij een waardeloze telefoon. en wordt ik dus op kosten gejaagd om een nieuwe telefoon te kopen. wat dus geen Samsung meer zal zijn
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Overstappen naar een ander merk heeft weinig zin, dat lampje is oude technologie, dat zal in alle merken verdwijnen als het al niet verdwenen is.

Je kunt apps zoals deze > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.alwaysondisplay < gebruiken om toch een melding die je wilt te krijgen op je scherm. Dan krijg je een rond lichtje rondom de camera bij notificaties.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
Ik zou de functie Flitsmelding aanzetten op je telefoon.

Je vindt deze via:
Instellingen - Toegankelijk - Geavanceerde instellingen - Flitsmelding.

Hier kun je vervolgens aan of uitzetten:
- Melding cameraflits
- Melding schermflits

Onder Melding cameraflits kun je dit nog per app aan of uitzetten.

De toegankelijkheid opties zijn speciaal voor mensen met een beperking.Screenshot_20220324-020231_Accessibility.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Philoxenia
Apprentice
Opties
hallo,

heb ik al geprobeerd maar die app is waardeloos. dat werkt alleen met display always on. en je moet voor meer functies betalen.
zou fijn zijn als samsung met app oplossing komt.
0 Likes
Philoxenia
Apprentice
Opties
bedankt voor je tip. maar dit werkt voor mij ook niet. het flits alleen als de melding binnen komt. voor mij was dat led lampje perfect dat bleef knipperen. en kon aan de kleuren zien wat het was
0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Je zou de app always on edge kunnen proberen is eenmalig betaling maar die heb ik ook werkt perfect vind ik zelf je kan het zelf instellen zoals je wilt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Betalen? Gewoon even goed Googlen..

https://modyolo.com/led-for-samsung-aodnotify.html genoeg apks te downloaden met pro mod.

Ik betaal nooit voor apps.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
silshila
First Poster
Opties
Ja ik mis het ook op s24 plus
0 Likes