Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

niet storen functie werkt niet in combinatie met app Safire Connect

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2022 01:48 PM)
506 Weergaven
ernest1953
First Poster
Opties

Ik gebruik de Safire connect app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.safirecctv.connect&gl=US&pli=1
als ik mijn telefoon op niet storen zet wil ik dat deze app wel notificaties doorgeeft (geluid).
ik heb deze app dan ook specifiek aangemeld bij de niet storen functie. Helaas werkt dit niet want meldingen komen niet door.  Contact gehad via de app met serviceafdeling. Helaas zonder gewenste resultaat. Ook contact gehad met maker van de Safire app en deze gaf mij onderstaande reactie: 
""thank you for contacting Safire support.

What you tell us about the exceptions and their behavior with some apps depends solely and exclusively on the behavior of the android operating system but not on the safire app".

weet u hoe ik dit kan oplossen???

0 Likes
16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Een foutrapport indienen met de Samsung Members app en daar het probleem voorleggen zodat de software afdeling hier naar kan kijken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zie hierboven mijn reactie. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ernest1953
First Poster
Opties

ik heb die app geinstalleerd op mijnntelefoon maar waar kan ik het probleem precies voorleggen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ernest1953
First Poster
Opties

Patrick, na jouw tip heb ik inmiddels tot 4 keer toe mijn klacht /melding ingediend. krijg steeds dezelfde reactie, dat het in behandeling is genomen maar oplossing blijft uit. Kun je je voorstellen dat ik hier een beetje moedeloos van wordt?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @ernest1953, goedemorgen.

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van onze gebruikerservaring, regelmatig rollen wij hier dan ook nieuwe software updates voor uit. Om na te gaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen kan je via de Members-app een foutrapport of suggestie indienen. Jouw telefoon stuurt dan een log mee naar mijn collega's op de R&D afdeling welke dit verder kunnen onderzoeken.

Het is daarnaast ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten zodat ook zij dit kunnen onderzoeken. Via andere topics heb ik ook berichten ontvangen dat bepaalde opties voor apps van derden niet beschikbaar meer zijn in de Niet Storen-stand daar waar andere apps juist weer wel extra mogelijkheden hebben gehad.

Hopelijk zal er ook een update worden uitgerold om dit bij de apps in kwestie (weer) mogelijk te maken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ernest1953
First Poster
Opties
Hoi martijn, dank voor je reactie. Inmiddels 5x heb ik het niet werken van de niet storen functie gemeld
Ook de andere suggesties die je doet heb ik al uitgevoerd, zoals o.a. de ontwikkelaar van de app. Inmiddels vele maanden verder maar de functie werkt het nog steeds niet. Kortom ik ben gewoon teleurgesteld
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is dan ook beangrijk om dit met de app ontwikkelraar zelf op te nemen, wellicht dat dit met een update vanuit hen kan worden toegevoegd en zal dit ook weer beschikbaar kunnen worden in de Niet Storen-stand 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ernest1953
First Poster
Opties
Hoi martijn en dit bedoel ik dus. Zie mijn melding van 20 december 2022. Ik heb al lang contact gehad met die ontwikkelaar en hun reactie aan jullie toegestuurd.
0 Likes