op 20-12-2022 01:48 PM
Ik gebruik de Safire connect app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.safirecctv.connect&gl=US&pli=1)
als ik mijn telefoon op niet storen zet wil ik dat deze app wel notificaties doorgeeft (geluid).
ik heb deze app dan ook specifiek aangemeld bij de niet storen functie. Helaas werkt dit niet want meldingen komen niet door. Contact gehad via de app met serviceafdeling. Helaas zonder gewenste resultaat. Ook contact gehad met maker van de Safire app en deze gaf mij onderstaande reactie:
""thank you for contacting Safire support.
What you tell us about the exceptions and their behavior with some apps depends solely and exclusively on the behavior of the android operating system but not on the safire app".
weet u hoe ik dit kan oplossen???
op 28-03-2023 09:34 AM
Wij hebben geen invloed op apps van anderen en zij zouden deze optie ook in de app moeten kunnen toevoegen. Via de Members-app kan je ons een foutrapport indienen zodat wij dit ook kunnen onderzoeken, een zesde rapport lijkt mij overigens niet nodig 😇
Hopelijk komt deze optie dan ook voor de app in kwestie beschikbaar.
Groeten,
Martijn
op 28-03-2023 09:42 AM
op 28-03-2023 09:53 AM
op 28-03-2023 09:58 AM
op 28-03-2023 12:08 PM
Hoi Martijn, ik heb weer contact gehad met de maker van de Safire app. hieronder hun reactie:
Support (Support)
28 mrt. 2023 11:17 CEST
Good morning,
We have tested this with many brands, and this problem does not appear in any other phones.
However, you could try the app Guarding Vision. The server is the same, so you should be able to use the same login credencials.
Sorry for the inconvinience, but it is an Adroid operating system issue.
Greetings.
op 28-03-2023 05:00 PM
Als ik het goed begrijp is deze optie niet beschikbaar op jouw toestel, zij geven immers aan dat de optie om voor deze app wel door te laten tijdens de niet storen stand wel op andere merken zou werken. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app.
Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
op 28-03-2023 05:13 PM