Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen na update 13

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2022 10:21 AM)
1333 Weergaven
Luus
Apprentice
Opties
Ook ik ervaar nu toch wel hele irritante problemen met de niet functionerende bluetooth op mijn A53. Mijn auto, oordopjes, soundbar en watch werken niet meer via de bluetooth 
Ik lees hier heel veel over deze problemen...wanneer komt er een oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Karlderik
Journeyman
Opties

Bij mij is het ook intussen opgelost met de security patch  S906BXXU2BVL1 op mijn S22+.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SjorsK
Maestro
Opties

Een reboot wil ook nog wel eens helpen 🙂 Daarna lijkt mij een netwerkreset een prima optie. 

Verwijderen en opnieuw toevoegen van apparatuur wil ook nog wel eens helpen

Luus
Apprentice
Opties
Ik heb alles al geprobeerd, ik lees al een tijdje mee op dit forum over dit probleem.
Alles helpt even en daarna zijn de problemen weer hetzelfde.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een netwerkreset niet werkt dan is de enige optie een foutrapport indienen en wachten op een update.
Samsung Members App > ondersteuning > foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Fabriekinstellingen Sjors maak van te voren een Backup
0 Likes
SteveTT
Explorer
Opties

Fabrieksinstellingen heb ik ook gedaan, helpt geen ene moer!!!! Mijn A53 ligt nu in de kast, ik maak gebruik van mijn oude A51, hij maakt elke keer verbinding zonder problemen. Alleen nu wil de A51 updaten naar Android 13, die heb ik uitgesteld. Iets heeft het bluetooth probleem bij de A53 gecreeerd, dat lijkt mij de laatste updates. Helaas, de oplossing van Samsung zijn altijd hetzelfde en die helpen niet. Blijkbaar staan ze niet open voor berichten van klanten, toch!!!!

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik ben het met U eens
0 Likes
fordrijder
First Poster
Opties
Ik ervaar hetzelfde probleem. Steeds opnieuw Bluetooth verbinding in auto instellen. Zeer vervelend. Ik ga er vanuit dat Samsung snel met oplossing komt
0 Likes
RNap
First Poster
Opties
Hallo allemaal, voor. Mij de zelfde problemen ook alles geprobeerd wat aangegeven werd. Niks helpt. Ook contact gehad met Samsung ook laten meekijken in mijn telefoon. Een van de vragen is je cache legen van bluetooth maar dat kan ik dus niet doen. Je kan er op drukken maar wekt niet. De iconen zijn grijs ipv zwart. Mijn vraag hebben jullie dat ook.

Gr Rene
0 Likes