Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SD Kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2021 12:23 PM)
175 Weergaven
Bianca1967
First Poster
Opties
Hoe hou ik alle apps die ik op de SD card heb gezet, ook daadwerkelijk OP de SD card? Ik heb een A40. Fantastisch toestelletje, maar ik word  er een beetje simpel van, dat veel apps, die ik op de SD card (extern geheugen) zet, na verloop van tijd automatisch weer terug worden gezet naar het intern geheugen. Ik krijg daardoor steeds de melding dat het geheugen vol zit en moet ik weer opnieuw de apps weer opnieuw terugzetten naar het extern geheugen.  Ter info: het toestel is al een keer gerepareerd en daarbij is het moederboard vervangen.
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kan je niet beter je foto's en video's naar de SD kaart verplaatsen? Foto's en video's nemen meer ruimte in beslag dan apps.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bianca1967,

Het klopt inderdaad dat apps na een update automatisch worden overgezet naar het geheugen van je toestel. Het is zoals Patrick al aangaf, daarom misschien handiger om andere bestanden op de SD-kaart te zetten, die veel ruimte in beslag nemen. Zo kun je de apps laten staan 👍

rsz-846676
0 Likes
Peter231
Journeyman
Opties
Ik heb een galaxy a14. Apps staan op het interne geheugen. Hoe zet ik die op de sd-card ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Peter231, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je intussen nog gelukt om een aantal apps te verplaatsen? Niet alle apps hebben de mogelijkheid om vanaf een SD kaart te werken. Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand dan met je mee te  kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes