Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

DYNANIX

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2021 06:37 AM)
260 Weergaven
Per3
Journeyman
Opties

Na heel veel heen en weer schrijven, bellen met Samsung en opsturen  ter reparatie van mijn Galaxy A51 zonder resultaat is er nu een oplossing.
De telefoon was gekocht bij Coolblue maar, met de klantenservice daar kwam ik niet tot een oplossing. Vervolgens de ceo van Coolblue benadert. Binnen een uur  voorstel gekregen om aankoopbedrag terug te krijgen of de telefoon om te ruilen. Fantastisch van Coolblue.

Heb gekozen voor het laatste. Nieuwe telefoon inmiddels een paar dagen in gebruik en lijkt goed te zijn. Tot nu toe geen klachten maar ben nog voorzichtig en aan het testen. Mocht het toch weer fout gaan stap ik over naar Nokia. of Iphone waar ik goede ervaringen mee heb.

De service van Coolblue is dus geweldig. Die van Samsung en Dynafix is waardeloos. Wat een prutsers. Ik noem hen voortaan Dynanix past beter bij hun manier van presteren.  

0 Likes
2 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Per3,

Toch fijn om te lezen dat het met je nieuwe toestel wel goed gaat 👍

Laat het vooral weten, mocht je issues ervaren.

rsz-846676
0 Likes
RXD90
Apprentice
Opties

Hi Per3,

Hier hetzelfde. Ontzettende slechte "service" van zowel Samsung als Dynafix(tnix) ervaren. Klant op laten draaien voor onterechte kosten, totaal geen bereidheid tot het vinden van een oplossing of service. Gelukkig is het voor jou opgelost.
Ik ben volledig klaar met Samsung. 

0 Likes